بهترین روش درمان چروک دور چشم | جوانسازی دور چشم

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب (10 نکته اساسی)
دی ۲۱, ۱۳۹۹
ترند 2020 - زیبایی شناسی
10 روند زیبایی شناسی پزشکی سال 2020
دی ۲۱, ۱۳۹۹

بهترین روش درمان چروک دور چشم | جوانسازی دور چشم

جوانسازی دور چشم

جوانسازی دور چشم

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود ، قانون کلی این است که پیشگیری از تصحیح آن آسان تر است و همین امر برای پوست ظریف اطراف چشم شما نیز وجود دارد.

خواه تازه متوجه خطوط ریز شده باشید و یا خطوط پنجه کلاغی عمیق تر باشید ، روشی که برای حل این مسئله انتخاب می کنید تفاوت در مداخله ضد پیری شما را ایجاد می کند.

چرا به کرم دور چشم نیاز دارید؟

این توهم نیست در واقع پوست اطراف چشمان شما با پوست بقیه صورت متفاوت است. برای مبتدیان ، بسیار نازک است. همچنین فاقد غدد روغنی است که باعث خشک شدن و مستعد تحریک شدن نسبت به سایر قسمت های بدن می شود. بنابراین ، مراقبت از آن با یک محصول و رژیم خاص خود ضروری است.

 ناحیه چشم بسیار حساس است و هنگام تهیه یک محصول چشم باید بسیار مراقب باشید. از نظر بافت ، فرمول باید قابل پخش باشد ، اما بدون لغزش زیاد ، بنابراین می توانید آن را هنگام استفاده کنترل کنید.

چگونه می توان از مراقبت از پوست در اطراف چشم استفاده کرد

وقتی نوبت به کاربرد می رسد ، متخصصان پوست موافقند که بهترین راه برای استفاده از کرم دور چشم ، زدن انگشت حلقه به دور چشم است. به این ترتیب شما روی پوست کشیده نمی شوید و هیچ تحریک ایجاد نمی کنید.

علاوه بر تکنیک نوازش ، توجه به این نکته نیز مهم است که پوست بالای چشم به همان اندازه پوست زیر آن مهم است. برخی از کرم های چشم (اما نه همه آنها) به طور خاص فرموله شده اند تا از این طریق استفاده شوند ، بنابراین حتماً دستورالعمل ها را دنبال کنید.

چگونه می توان نگرانی های شایع چشم را درمان کرد

از آنجا که پوست اطراف چشم بسیار ظریف است ، به احتمال زیاد علائمی از پیری مانند خستگی ، خطوط ریز و چین و چروک را نشان می دهد. اما ناحیه مداری نیز مستعد سیاهی حلق ، پف کرده و به طور کلی خستگی به وجود می آید که ممکن است نتیجه ژنتیک ، سبک زندگی یا سایر عوامل محیطی باشد. صرف نظر از منبع نگرانی شما ، این نکات شما را در مسیر جستجوی دزدگیرهای هوادار خوب خواهد کرد.

برای خطوط و چین و چروک

هیدراته شدن هیدراته شدن هیدراته شدن آبرسانی به منظور کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ضروری است. بسیاری از کرم های چشم حاوی هیالورونیک اسید هستند که ماده ای نیرومند است که با جذب 1000 برابر وزن خود در آب پوست را خاموش می کند. در عین حال ، رتینول و کرمهایی با فاکتورهای رشد شبه رتینول (موادی که مانند رتینول رفتار می کنند) باعث تحریک کلاژن و بهبود خطوط ظریف در وقت اضافه می شوند.

فاکتورهای رشد ، کافئین ، هیالورونات و بابونه برای کاهش خطوط ریز و پف کنید. یک گزینه مناسب در داروخانه کرم دور چشم برای استفاده در زیر چشم است. این ماده حاوی ویتامین B3 است که با اثرات تحریک کننده رتینول خنثی می شود.

بهترین مواد مراقبت از پوست برای خطوط و چین و چروک خوب:

اسید هیالورونیک (HA)

رتینول

علاوه بر استفاده از کرم های دور چشم ، روش های غیر جراحی وجود دارد که می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را نیز نرم کند. به دلیل پیامدهای حالت های صورت ، به لطف انقباض عضلات ، خطوط پنجه کلاغی به مرور در کناره های چشم تشکیل می شود ، که باعث می شود تزریق بوتاکس مانند مصپورت یا دیسپورت مانند گزینه خوبی باشد.

بوتاکس عضلات را شل می کند ، بنابراین دیگر نمی توانند خطوطی ایجاد کنند ، که به عنوان یک روش پیشگیرانه و ثابت عمل می کند. بدون انقباض عضلانی ، خطوط شما نمی توانند عمیق تر شوند. اگر این مسیر را طی کنید ، می خواهید تقریباً هر سه تا چهار ماه یکبار با تزریقات همراه باشید.

اگر متوجه شدید خطوط زیر چشم با مراقبت از پوست بهبود نمی یابند ، لیزرها می توانند به شما کمک کنند. هدف تحریک تولید کلاژن و تسکین چین و چروک است. مجموعه ای از سه روش درمانی لیزر بدون زایمان را توصیه می کند که با فاصله یک ماه از یکدیگر فاصله دارند.

بهترین روش های حداقل تهاجمی برای خطوط و چروک های ریز:

تزریق دیستون ( بوتاکس)

روش های درمانی غیر لیزر

برای حلقه های تاریک

گرچه دلایل زیادی برای تیرگی زیر چشم وجود دارد (و دکتر لومباردی توصیه می کند با متخصص پوست خود صحبت کنید تا بفهمید چگونه مورد منحصر به فرد خود را به بهترین وجه هدف قرار دهید) ، اما مهمترین دلیل آن وجود یک گودی در زیر چشم است. نور در استخوان توخالی توخالی منعکس می شود و سایه هایی ایجاد می کند که به دلیل افزایش پف روی درب ها ناشی از کمبود خواب ، آلرژی و خوردن غذاهای شور ایجاد می شود.

در این حالت ، بهترین راه حل کاهش توخالی با استفاده از یک پرکننده پوستی مبتنی بر هیالورونیک اسید مانند رستیلن ، ژوویدرم و است (خواب بیشتر و برش نمک نیز ضرری ندارد!). تزریق زیر چشم Restalyne و ژل نورامیس از شش ماه تا یک سال طول می کشد.

شرایط پوستی مانند اگزما یا آلرژی می تواند باعث ضخیم شدن پوست شده و منجر به تیرگی قسمت زیر چشم نیز شود. اگر این مورد باشد ، یک استروئید موضعی می تواند به پاکسازی آن کمک کند. افزایش رنگدانه زیر چشم نیز می تواند ژنتیکی باشد ، که برای افرادی که رنگ پوست آنها تیره است معمول است. درمان های لیزری بهترین راه حل است.

بهترین روش های حداقل تهاجمی برای درمان حلقه های تیره:

فیلر های مبتنی بر اسید هیالورونیک مانند Restalyne

روش های درمانی غیر لیزر

استروئیدهای موضعی (در موارد آلرژی)

پف زیر چشم به دو دلیل عمده اتفاق می افتد:

پد چربی که به طور معمول در زیر چشم قرار دارد به دلیل ژنتیک به سمت بیرون بیرون می زند

استخر مایعات به دلیل لطیف بودن پوست و عضلات منطقه است.

استفاده از موادی که برای انقباض رگهای خونی و بهبود گردش خون کار می کنند ، به کاهش پف زیر چشم کمک می کند. ویتامین K و کافئین دو مورد از محبوب ترین ها هستند. ویتامین K به جریان خون مناسب کمک می کند ، که به نوبه خود باعث کاهش پف می شود. در همین حال ، کافئین یک منقبض کننده عروق است که با محدود کردن جریان خون در منطقه ، التهاب را کاهش می دهد.

بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش پف:

ویتامین K

کافئین

جوان کننده های چشم که حاوی ویتامین K و آنتی اکسیدان است ، برای کاهش پف و بهبود کشش پوست است.

غذای آماده

اگر قبلاً در استفاده از کرم دور چشم مهارت داشته اید ، سرم های چشم جدیدترین و جدیدترین موارد اضافه شده در بازی مراقبت از پوست هستند. مارک هایی مانند Fresh ، Clinique و La Prairie به تازگی سرم های چشمی مانند  منتشر کرده اند که به منظور تکمیل فرمول های مبتنی بر کرم در مجموعه های خود هستند. در حالی که برخی از متخصصان صنعت می گویند که سرم چشم یک ترفند بازاریابی است ، متخصصان پوست موافقند که ، با داشتن مواد مناسب ، آنها به همان اندازه کرم ها کار می کنند – البته با بافت بسیار ریز.

اگر یک محصول چشمی پیدا کردید که برای شما مناسب باشد ، فرقی نمی کند که فرمول آن سرم باشد یا کرم. اگر لایه را انتخاب می کنید ، باید یک سرم را زیر کرم قرار دهید (درست مثل بقیه برنامه های صورت). در پایان روز ، آنچه مهم است این است که در استفاده از آن ثابت قدم باشید.

از آنجا که در اکثر کرم های دور چشم ضد آفتاب وجود ندارد ، توصیه می شود هر روز صبح بر روی کرم دور چشم خود از SPF فیزیکی مانند روی استفاده کنید تا از خطوط ریز و چین و چروک های ناشی از آفتاب جلوگیری کند.

از آبرسان ها برای جوانسازی چشم استفاده می شود. این آبرسان ها عبارتند از :

پروفایلو

جالپرو


موضوع مرتبط :

5 راه برای افزایش کلاژنسازی

بهترین فیلر زیر چشم | همه چیز در مورد فیلر زیر چشم

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید