مواد لایه برداری شیمیایی
هر آنچه در مورد مواد لایه برداری شیمیایی باید بدانید
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰
هایفوتراپی چیست
هایفوتراپی چیست؟
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰

سن تزریق ژل صورت

سن تزریق ژل

سن تزریق ژل

سن تزریق ژل صورت موضوع این مقاله آموزشی است.

از چه سنی برای تزریق ژل صورت می توان شروع کرد؟

برخی از انژکتورها می گویند در هر زمان بیش از 18 سال سن یا بعد از رشد سریع اواخر نوجوانان. برخی دیگر از پزشکان زیبایی معتقدند که نباید این کار را بعداً در زندگی انجام داد (حداقل به اواسط دهه بیست یا بعد از 30 بستگی به آنچه می خواهید انجام شود).

سن تزریق ژل به لب

آیا می توان از 16 سالگی تزریق ژل لب انجام داد ؟

بزرگ شدن لب در 16 سالگی منعیتی ندارد اما حتما باید قبل از تزریق با پزشک متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک مشاوره نمود.

سن تزریق ژل به گونه

اگر به دنبال ژل فیلر پوست برای مقابله با علائم پیری هستید ، اواسط دهه 20 شما اغلب زمان خوبی برای شروع است. بدن شما از حدود 26 سالگی شروع به از دست دادن کلاژن می کند ، بنابراین زمان خوبی برای شروع تزریقات نگهدارنده است. با شروع زودهنگام ، به کالای کمتری نیاز خواهید داشت تا اینکه تا اواسط 50 سالگی صبر کنید.

سن تزریق ژل به زیر چشم

آیا تزریق فیلر در 20 سالگی به زیر چشم بد است؟

سن مناسبی برای ژل های فیلر صورت وجود ندارد – و همه افراد متفاوت هستند. برخی از افراد زیر 20 سال در صورت داشتن نگرانی های معتبر در رابطه با ظاهر ممکن است از مواد پرکننده بهره مند شوند. زیبایی فیلر صورت این است که می توانند نگرانی عدم تقارن را اصلاح کنند یا تعادل کلی صورت را بهبود بخشند.

برخی پزشکان معتقد هستند که تزریق ژل به زیر چشم در سنین پایین موجب اضافه شدن پوست اضافی در این نواحی می شود. لذا پیشنهاد میکنند که پس از 35 سالگی تزریق ژل به زیر چشم انجام شود.

توضیحات بیشتر در مورد سن مناسب جهت تزریق ژل صورت

سنی که اکثر خانمها از پرکننده های پوستی استفاده می کنند بین 40 تا 54 سال است. طبق گزارش سالانه انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، این محدوده سنی در سال 2016 بیش از یک میلیون روش درمانی برای پرکننده بافت نرم دریافت کرده است که برای 17 درصد از کل اقدامات مناسب است. این مجموعه همچنین در آن سال 4 میلیون تزریق از نوع بوتاکس را انجام داد.

طیف سنی پایین تر ، قسمت بسیار کمتری از جمعیت را تشکیل می دهند که به دنبال استفاده از پرکننده های پوستی هستند. براساس این گزارش ، افراد 30 تا 39 ساله 278000 تزریق فیلر و جوانان 20 تا 29 ساله 69000 تزریق فیلر انجام داده اند كه فقط 12 درصد از اقدامات زیبایی حداقل تهاجمی آنها را شامل می شود.

این در حالیست که در ایران و برخی دیگر کشورها رنج سنی که تزریق ژل صورت انجام می دهند، سنین 23 تا 38 سال هستند.

پیشگیری از پیری و تزریق ژل

تزریق ژل پوستی در سنین جوانی قبل از اینکه حتی چین و چروک ، خطوط ، چین ها ، چین ها ، افتادگی پوست و از دست رفتن حجم را ببینید ممکن است غیرضروری باشد ، اما در واقع ، این بهترین زمان برای شروع رژیم ضد پیری با بافت نرم تزریقی است درمان ها آنها می توانند از بروز علائم ناخواسته در وهله اول جلوگیری کنند و تا زمانی که ممکن است شما را جوان جلوه می دهند

اگر نمی خواهید این کار را زود شروع کنید یا پوست شما قبلاً تسلیم اجتناب ناپذیر شده است ، پرکننده های پوستی کاملا مناسب هستند. این سنی است که بدن ، در صورت وجود ، کلاژن و الاستین بسیار کمی تولید می کند ، بنابراین پرکننده های بافت نرم در این زمان جایگزینی موثر هستند. به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از زنان و مردان 40 تا 50 ساله به مواد فیلر روی می آورند و روند پیری را به عقب برمی گردانند.


موضوع مرتبط :

بهترین ژل گونه

بهترین فیلر لب

بهترین ژل زیر چشم

ژل پروفایلو Profhilo

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید