مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

ژل هیالورونیک اسید و لیزر
استفاده همزمان از ژل اسید هیالورونیک و لیزر در جوانسازی صورت
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹
ماندگاری ژل صورت
مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف)
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹

مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020 موضوع این مقاله پژوهشی گروه نیک است.

مقدمه مقاله مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

ژل های هیالورونیک اسید پوست از داغترین روندها در زمینه جوان سازی زیبایی و جراحی پلاستیک هستند. این محصولات اکنون به راحتی در دسترس قرار گرفته اند و این واقعیت که فقط به روشی سریع و کم تهاجم نیاز دارند ، آنها را در بین طیف وسیعی از بیماران گزینه ای بسیار جذاب می کند. بیشتر مارک های ژل هیالورونیک اسید ، از بین بردن چین و چروک های فوری و چین و چروک و تقویت صورت متعادل هستند.

چند مورد از موارد زیر است:

• پیشانی و ناحیه اطراف دهان

• میانی صورت (بینی ، گونه)

• لب ها

• کانتور چانه و صورت

حتی گزینه هایی وجود دارد که می توانند به گردن ، دکلته ، دستها و غیره تزریق شوند. شما آنها را نامگذاری کنید – احتمال اینکه از قبل وجود داشته باشد وجود دارد. مشکلی که در این بازار زیبایی وجود دارد این است که با وجود انتخاب فراوانی که ارائه می دهد ، پیدا کردن قابل اطمینان ترین ماده پر کننده چین و چروک کاملاً سخت شده است. و 2020 گزینه های بیشتری را نسبت به گذشته ارائه می دهد.

اما قبل از اینکه به ذره ای از استثنایی ترین محصولات جوان سازی پوست در این سال بپردازیم ، باید نگاهی دقیق به ویژگی های لازم یک پرکننده تزریقی با کیفیت داشته باشیم.

مهمترین ویژگی های ژل هیالورونیک اسید 2020 جهت مقایسه

اگر مجبور به توصیف پرکننده پوست کامل جهان شویم ، می گوییم که باید در چندین سطح مختلف عملکرد خوبی داشته باشد. باید اینگونه باشد:

• با دوام

• قادر به ارائه نتایج طبیعی است

• ایمن و مخاطب پسند

• مقرون به صرفه

• از کیفیت فوق العاده ای

• خلاقانه

• همه کاره

انواع مختلفی از بهترین ژل های هیالورونیک اسید برای چین و چروک وجود دارد که شامل مواردی است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود (کلاژن ، اسید هیالورونیک و غیره) تا مواد مصنوعی که در محیط آزمایشگاه تولید می شوند (پلی ال ال لاکتیک ، پلی متیل متاکریلات ، و غیره.).

ژل ژوویدرم - فروش ژوویدرم - نمایندگی ژوویدرم - اولترا4

اکثر جراحان زیبایی و متخصصان زیبایی پوست گزینه های مبتنی بر HA را ترجیح می دهند زیرا ایمن تر ، دائمی نیستند و هیچ عارضه جانبی جدی یا طولانی مدت ندارند. در مورد عوامل ذکر شده در بالا ، پرکننده های HA نیز به احتمال زیاد بالا می روند. به همین دلیل است که می توان گفت سال 2020 یعنی سال این نوع مواد تزریقی ضد پیری. مارک هایی که در 12 ماه آینده تسلط خواهند یافت عبارتند از:

ژوویدرم

• رستیلین

• روولکس

• آکواشین

• درمالاکس

• مونالیزا

• Rejeunesse

• زیشل

برخی از این مارک های پر کننده لب سالهاست که وجود داشته و به عنوان پیشگامان و رهبران این حوزه شناخته می شوند. دیگران هنوز تازه واردانی هستند که توانایی تکان دادن بازار و برکناری رهبران فعلی بازی را دارند.

مقایسه ژل ژوویدرم و رستلین – نبردی بی پایان

Juvederm و Restylane دو محصول آرایشی و بهداشتی هستند که از این نوع بسیار پرکاربرد هستند و از مدت ها قبل این مورد وجود داشته است. با این حال ، این رستلین است که دارای عنوان معتبر “بهترین فیلر تزریقی در جهان” است. اولین محصولات این برند در اوپسالای سوئد در دهه 1990 تولید شد. برای مدتی ، کاملاً رقابتی نداشت تا اینکه ژوویدرم به حزب پیوست و زیر نظر رقیب خود زمین را تکان داد.

هر دوی این محلول های هیالورونیک اسید شباهت های زیادی با هم دارند. به عنوان شروع ، می توان از آنها برای اصلاح موقتی انواع مختلف چین و چروک صورت با عمق مختلف و همچنین جوان سازی صورت با بهبود کانتور و بازیابی حجم از دست رفته استفاده کرد. آنها در رفع حتی چین و چروک های لجبازی اطراف بینی و دهان و کاهش ظاهر خطوط ماریوتون مشکل صفر دارند زیرا به روشی مشابه کار می کنند.

با این وجود ، به طور کلی Restylane گزینه بهتری برای تقویت لب و اصلاح چین و چروک های اطراف گونه ها و بینی در نظر گرفته می شود ، در حالی که Juvederm می تواند در مورد رفع خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و اصلاح کیسه های چشم معجزه کند.

علیرغم موفقیت چشمگیری که Restylane و Juvederm از آن بهره مند شده اند و خواهند داشت ، اما بسیار عالی نیستند. به عنوان مثال ، Juvederm در کاهش خطوط ریز ، به ویژه در مناطقی که پوست بسیار نازک است ، کار بهتری انجام می دهد. بافت فوق العاده صاف و الاستیک آن چندان مناسب برای چین و چروک های عمیق و شدید نیست. حتی اگر Restylane تاکنون در بیش از 25 میلیون روش تزریقی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته باشد ، جنبه های ضعیفی نیز دارد. گزارش شده است که گاهی اوقات تورم هایی در اطراف محل تزریق ایجاد می کند. با وجود تمام تکنیک های جدید تولید و نوآوری های شرکت های دارویی ، ممکن است این دو مارک نیاز به مراقبت از عقب خود داشته باشند.

Revolax - مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

Revolax – مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

با دوام ترین و ماندگارترین ژل هیالورونیک اسید – Revolax

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اکثر فیلر های هیالورونیک اسید با کیفیت نتیجه ای را ارائه می دهند که فقط 4-6 ماه دوام دارد؟

این گرایش محبوب با این واقعیت ارتباط دارد که دستیابی به تعادل مناسب در ساختار و غلظت ژل تزریقی می تواند کاملاً مشکل باشد. اما به نظر می رسد Across این کد را خراب کرده است زیرا طول عمر پرکننده های سطح بالا و نرم نرم شرکت Revolax دارای عمر 12-18 ماه است. این محصولات جوان سازی پوست استثنایی حاوی یک ژل کاملا فاز ، کاملاً متراکم و تک فازی هستند که با میزان کم مهاجرت ژل مشخص می شود.

به عبارت دیگر ، به محض تزریق در پوست ، تغییر وضعیت نمی یابد. خاصیت ویسکوالاستیک بهبود یافته به آن کمک می کند تا نتایج به دست آمده از درمان را برای مدت طولانی تری حفظ کند. با کمال تعجب ، Revolax Fine که محل های تزریق بسیار متحرک و پوست کاملا نازک را هدف قرار می دهد (مانند نواحی اطراف چشم) نیز با دوام آن تحت تأثیر قرار می گیرد. بیشتر محصولات دیگر این کلاس که روی این مناطق صورت تمرکز دارند ، بیماران را مجبور می کنند حداقل هر نیم سال یکبار به یک جراح پلاستیک مجاز خود مراجعه کنند.

ابتکاری ترین ژل هیالورونیک اسید – Aquashine

Caregen’s Revofil مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده و در بسیاری از کشورهای مختلف جهان موفقیت های زیادی کسب کرده است. به همین دلیل جای تعجب نیست که Aquashine توسط Revofil توانسته است اعتماد بیماران و جراحان پلاستیک آزمایش شده را در مدت زمان کوتاهی جلب کند ، به خصوص با توجه به اینکه این محصول به طور متوسط ​​محصول پرکننده شما نیست.

در حقیقت ، این یکی از پیشرفته ترین و نسل جدیدترین مواد پرکننده بافت نرم است که می توان در سال 2020 خریداری کرد. این ترکیبی از دو جهان است – پرکننده های اسید هیالورونیک و مواد تزریقی مزوتراپی. این ماده از HA آزاد تشکیل شده است که به دقت با کوکتل مخصوص پپتیدها مرتبط شده است. علاوه بر این ، این محصولات ضد پیری قابل اعتماد حاوی مواد معدنی ، ویتامین ها ، کوآنزیم ها و اسیدهای آمینه مختلف هستند.

بنابراین ، درمان با Aquashine 1x2ml نه تنها قدرت از بین بردن سریع خطوط ریز و چین و چروک را دارد بلکه همچنین می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد ، تعادل هیدروژن آن را بازیابد و درخشش طبیعی آن را تأمین کند. در حالی که استفاده از پپتیدها در این زمینه چیز جدیدی و پیشگویی نیست ، این مارک تجاری از آنجا که یک فناوری پیشرفته بیومیمتیک پپتید را توسعه داده است ، همه چیز را به یک سطح متفاوت می برد.

Aquashine - مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

Aquashine – مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

طبیعی ترین نتایج – Dermalax

هدف نهایی هر تولید کننده قابل احترام برای پر کننده های درجه یک صورت ، ساخت محصولی است که بتواند بیماران را با نتایج طبیعی به ارمغان بیاورد. Dermalax برنده امسال در این گروه خاص است. حتی Dermalax Implant Plus که مهمترین ویژگی موجود در این محصول است زیرا چین های عمیق بینی را هدف قرار می دهد و توانایی بازیابی فوری حجم از دست رفته در گونه ها و لب ها را دارد ، هیچ خطری برای تصحیح بیش از حد یا پر شدن مواد ندارد.

دلیل اصلی این امر این است که این پرکننده های پوستی پیشرفته دارای مارک تجاری Monophasic Blob Structure هستند که کاملاً سازگار و متراکم است و این محصول را با دوام تر می کند. بافت کاملاً هماهنگ ژل HA این است که نتایج بدست آمده پس از درمان با این محصول در مقایسه با سایر گزینه های موجود در بازار امروزی بسیار طبیعی تر است.

بسیاری از بیمارانی که در گذشته تجربه بدی در زمینه درمان های زیبایی داشته اند و همچنین افرادی که کاملاً تازه کار در این زمینه هستند ، اکنون برای دستیابی به یک درمان بدون خطر ، شروع به مراجعه به این برند کرده اند. نیازی به گفتن از قیمت مناسب نیست ، بیشتر درمالاکس را به عنوان یکی از بهترین مواد پرکننده گونه ها و مسلماً بهترین پرکننده ها برای چین خوردگی های بینی در این محدوده قیمت مورد تاکید قرار می دهد.

بهترین گزینه مناسب بودجه – مونالیزا

اگر بگوییم مونالیزا مقرون به صرفه ترین ماده پر کننده چین و چروک است ، دروغ خواهیم گفت. اما اگر بگوییم این بهترین پرکننده مقرون به صرفه سال 2020 است ، دروغ نمی گوییم. ملایم ترین گزینه این برند Monalisa Soft Type Filler است که در حال حاضر برای خرید از فروشگاه اینترنتی Dermal Cosmetics با قیمتی کمتر از 36 یورو در دسترس است.

این بیش از دو برابر قیمت یکی از شناخته شده ترین راه حل های جوان سازی پوست مبتنی بر HA Restylane Lyft است. و قبل از اینکه تصور کنید نوعی جلب توجه در مورد این محصول ارزان قیمت وجود دارد ، به شما خواهیم گفت که درست مانند هر ماده پرکننده قابل اعتماد دیگری که تاییدیه FDA را دریافت کرده است ، این مورد نیز بسیار ایمن است.

این ژل فاقد BDDE است و حاوی مواد اولیه حیوانی نیست. همچنین ، فرآیند تصفیه پیشرفته ای را پشت سر گذاشته و تحت آزمایشات سختگیرانه ای قرار گرفته است که اطمینان حاصل می کند کاملاً با استاندارد جهانی کیفیت مطابقت دارد. Monalisa حتی با یک سرنگ با طراحی ارگونومیک ارائه می شود که چسبندگی عالی به پزشکان پزشکی و تزریق صاف و بدون درد به بیماران ارائه می دهد. این یک نمونه بارز است که گاهی اوقات کمتر است.

بهترین در محدوده ژل های خاص – Zishel

در انتهای دیگر طیف قیمت Zishel قرار دارد – یک پرکننده پوست درجه یک که به عنوان یک مارک تجاری لوکس تبلیغ می شود. برخلاف بسیاری از محصولات آرایشی درجه یک ، این یکی در واقع به قول های خود عمل می کند و می توان آن را به عنوان یک گزینه درجه یک طبقه بندی کرد.

این دامنه محصول توسط گروه Zishel متنوع است و دارای پرکننده های عالی تزریق شده در هر سه لایه اصلی درم است که به طور موثر چین و چروک های سطحی ، متوسط و شدید را از بین می برد و خطر عوارض جانبی آن کم است.

برای افزودن حجم به زیر پوست ، به اسید هیالورونیک خالص و متقاطع با اندازه دانه مخصوص طراحی شده از 200 میکرومتر (ایده آل برای پوست نازک و اصلاح خطوط لب) تا خیره کننده 1100 میکرومتر موجود در Zishel Rose Forte (برای اواسط کانتورینگ و افزایش سطح). بنابراین ، اگر می خواهید خود را غرق در خود کنید ، این محصول پیشرفته را انتخاب کنید.

بهترین تامین همه نیازها – Rejeunesse

آیا اگر یک پرکننده نرم نرم برای بیمار وجود داشته باشد که بتواند همه مزایای ذکر شده را به طور هم زمان برای شما فراهم کند ، فوق العاده نخواهد بود؟

چنین راه حلی از قبل وجود دارد و آن را Rejeunesse می نامند. این مارک به راحتی در میان برترین پرکننده های پوستی 2020 جای خود را پیدا می کند و می تواند با موفقیت در برابر علاقه مندی های قدیمی صنعت مانند Restylane و Juvederm رقابت کند. با طول عمر حدود 12 ماه ، کیفیت آن را با دوام تر و با قیمت حدود 50 یورو برای هر جعبه می توان ارزان قیمت نیز نامید.

و گرچه یکی از شناخته شده ترین مارک های پرکننده اسید هیالورونیک نیست ، کیفیت ارائه شده از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا متکی به فناوری غلظت بالای اتصال متقابل (HCCL) است که خطر مهاجرت ژل را به حداقل می رساند تا بیماران را با دوام طولانی تر فراهم کند نتایج و با یک روش تزریق آسان و بدون درد.

این مجموعه شگفت انگیز پرکننده ها شامل شاهکاری مانند Rejeunesse Shape است که در میان معتبرترین راه حل های کانتورینگ و تقویت صورت که امسال بازار حاکم است ، قرار دارد. اگرچه به لایه عمیق تا زیر جلدی پوست تزریق می شود ، اما نتایج ارائه شده غیرقابل باور طبیعی است.

نتیجه گیری مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020

مواد هیالورونیک اسید پرکننده پوست برای ماندن و پیر نشدن هستند و این دقیقاً همان چیزی است که 2020 ثابت می کند. این محصولات فقط بهتر و با دوام تر می شوند زیرا درمان با آنها چندین برابر ایمن تر و سریعتر از سایر گزینه های تهاجمی مانند جراحی پلاستیک است. و گرچه هنوز پرکننده های پوستی تزریقی وجود ندارند که بتوانند در چندین سطح عملکرد عالی داشته باشند ، دیگر یافتن پرکننده های نرم با کیفیت حرفه ای که بتوانند در برابر پیشگامانی مانند Juvederm و Restylane رقابت کنند غیرممکن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید