تبخال و تزریق ژل
تبخال بعد از تزریق ژل لب
تیر ۲۴, ۱۴۰۰
ژل لونافیل - ژل لب ایرانی
ژل ایرانی لونافیل | Lunafil Filler
تیر ۲۴, ۱۴۰۰

ژل جالور Jalor

ژل جالور

ژل جالور

ژل جالور خط عمیق

ژل جالور خط عمیق

فیلر جالور

فیلر جالور

ژل جالور JALOR STYLE Laboratoires خوشحال است که محصولات خود را بر اساس هیالورونیک اسید ارائه می دهد که راحتی ، رضایت و اطمینان کامل پزشکی و بیمار را هم در هنگام استفاده و هم در اثر تحریک زیست تحریک کننده تضمین می کند.

ژل جالور انواع چین و چروک های سطحی و اصلاح عمق متوسط ​​و کانتور لب را درمان می کند و باعث افزایش حجم لب می شود.

مشخصات فنی ژل جالور

محتوای 1 میلی لیتر

غلظت HA 23 میلی گرم در میلی لیتر

عامل اتصال متقابل BDDE

درجه Star Star StarTribulation

ویسکوزیته پویا 500000 Pa s

نکات طلایی در مورد ژل جالور

2 برابر 27 گرم

جالور فیلری برای همه راه حل ها

جدیدترین مطالعات در مورد شیمی بالینی لینک سازی متقابل ، تولید یک محصول درخشان را فراهم کرده است که یک راه حل منحصر به فرد ارائه می دهد ، خواسته های پزشکان و بیماران را برآورده می کند. نتایج طبیعی ، ایمن ، راحت و آسان برای استفاده و ماندگاری طولانی. سبک پرکننده همه کاره جالور Jalor برای انواع اصلاحات زیبایی است.

JALOR STYLE اکنون قابل بحث نیست که پر کردن و خرد کردن تنها راه دستیابی به جوان سازی کامل صورت است. به همین دلیل است که هیالورونیک اسید طبیعی و غیر متقاطع نقش مهمی در مقابله و جلوگیری از پیری پوست دارد ، این امر باعث می شود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست به دست آید.

فرمولاسیون خاص JALOR ، با غلظت بسیار بالای اسید هیالورونیک (18 میلی گرم در هر میلی لیتر) همراه با غلظت بالای گلیسرول (20 میلی گرم در میلی لیتر) و وزن مولکولی فوق العاده زیاد (3 میلیون دالتون: طلای مضاعف). از همه مهمتر ، این امکان را برای ایجاد محیط بهینه فیزیولوژیکی برای تکثیر و مهاجرت فیبروبلاست و برای سنتز جدید کلاژن ، الاستین و سایر ترکیبات ماتریکس خارج سلول فراهم می کند.

آیا جالور ایمن است؟

تزریق جالور روشی مطمئن و راحت برای کلینیک ها ، متخصصان مراقبت های بهداشتی و عمده فروشان برای خرید داروهای شیمیایی فارما و سایر تجهیزات پزشکی از یک منبع معتبر با قیمت رقابتی.

نیک طب یک توزیع کننده مجاز و عمده فروشی محصولات پزشکی زیبایی و ژل های هیالورونیک اسید می باشد.

ارائه خدمات در 3 سایت اروپایی و به لطف تخصص برتر لجستیک در سطح جهانی ، به قیمت جالور ، قابلیت های تأمین و خدمات خود افتخار می کند و در نتیجه ، مشتری بسیار وفاداری داریم و مشتریانی راضی در حال رشد داریم که بارها و بارها به ما مراجعه می کنند .

توضیحات تکمیلی ژل جالور

ما تمام مارک های تجاری اصلی دارای تاییدیه وزارت بهداشت از جمله بوتاکس مصپورت ، ژل ژوویدرم ، ژل جالور و بسیاری از محصولات دیگر را عرضه می کنیم. اگر نمی توانید محصولی را که بدنبال آن هستید مشاهده کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید و ما آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.

امروز بررسی کنید و پس از تصمیم گیری ، می توانید از قیمت های رقابتی که مشتریان فعلی ما لذت می برند لذت ببرید. لطفا توجه داشته باشید که داروهای تزریقی ما فقط باید توسط متخصصان بهداشت آموزش دیده و یا معتبر تجویز شوند. اگر علاقه مند به دانستن روش های غیر جراحی هستید ، ما بخش آموزشی خود را داریم که توسط پزشکان باتجربه و ماهر زندگی می کند.

نتایج تزریق ژل جالور فوری هستند و در جلسه اول بهبود مشاهده خواهید کرد. این یک روش درمانی است.

در کوتاه مدت ، پوست شما صاف ، روشن و سفت به نظر می رسد. در طولانی مدت ، سواری و خطوط ریز کاهش می یابد و پوست شما سفت می شود.


معرفی سایر ژلهای هیالورونیک اسید

ژل رووفیل 

ژل نورامیس

ژل پرفکتا 

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید