کوکتل مزوتراپی غبغب | بهترین کوکتل مزو غبغب

ژل ژوویدرم - فروش ژوویدرم - نمایندگی ژوویدرم - اولترا4
بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹
مزو مو - hair meso cocktail
کوکتل مزوتراپی مو | بهترین کوکتل مزو مو
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

کوکتل مزوتراپی غبغب | بهترین کوکتل مزو غبغب

مزو غبغب بایواسکین - bioskin redupro

مزو غبغب بایواسکین - bioskin redupro

کوکتل مزوتراپی غبغب و راهنمایی جهت انتخاب بهترین کوکتل مزو غبغب موضوع این مطلب گروه بازرگانی نیک می باشد. همچنین فیلم آموزشی مزوتراپی غبغب نیز برای استفاده کاربران و پزشکان در دسترس می باشد.

مزوتراپی غبغب

یکی از راهکارها و شیوه های درمانی که در حال حاضر به منظور اصلاح ، حذف و محو غبغب کاربرد و کارایی موثر و رضایت بخشی یافته است ، استفاده از مزوتراپی است.

سوزن های مزوتراپی غبغب ، محلول ها و کوکتل های مزوتراپی مخصوص درمان غبغب به طور تخصصی به منظور مزوتراپی غبغب در دسترس هستند.

غبغب برآمدگی یا شل شدگی زیر چانه می باشد که به دلیل افتادگی ماهیچه ها و پوست صورت و گردن و جمع شدگی بافت چربی مازاد پدید می آید و امکان دارد به طور ژنتیکی در شخص حاصل شده باشد و یا به سبب چاقی شخص و یا بالا رفتن سن در فرد ظاهر شده باشد.

غبغب در اثر عوامل مادرزادی باشد و چه به علت بافت چربی زائد که با انجام فعالیت بدنی و رعایت برنامه غذایی باز هم مقاوم و پابرجا باشد ، با بهره گیری از راهکارها و متدهای درمانی گوناگون می توان آن را محو و حذف کرد. مزوتراپی غبغب یکی از تکنیک های درمانی غیر جراحی و غیر تحریک آمیز بوده که با حداقل میزان عارضه های جانبی بدون سیکل بهبودی و استراحت قادر به برطرف کردن و حذف غبغب است تا فرد به راحتی به گردن و چانه یکدست و هموار و خوش حالت توفیق یابد.

آموزش انجام مزوتراپی غبغب

حذف و درمان غبغب با بهره گیری از راهکار درمانی مزوتراپی متدی قابل اعتماد ، غیرتهاجمی و بدون هیچ نوع شکاف و بخیه و زخمی است که بعد از سیکل درمان ، گردن و چانه را یک شکل و زیبا می سازد. غرض از مزوتراپی غبغب ، تجزیه و حذف ساختار چربی زائد زیر جلدی جمع شده در زیر چانه و گردن می باشد. این روش درمانی با استفاده از آمپول های ریز و نازک و مخصوص انجام می گیرد تا ترکیبات دارویی به قشر مرکزی درم پوست و در عمق یک الی چهار میلی متری پوست تزریق گردد. این فرایند البته در خلال چند نوبت درمانی اعمال و تجدید می گردد تا کم کم ساختار و بافت چربی به مولکول های محلول در آب تجزیه و به مواد بسیار ریزی تغییر یابد و سپس از راه کبد و کلیه خارج می گردد.

مواد و داروهایی که از طریق سرنگ های اختصاصی مزوتراپی استفاده می شوند دربرگیرنده ی آنزیم ها ، ویتامین ها و ماده ی معجزه آسای فسفا تیدیل کولین می باشند. فسفا تیدیل کولین یک آنتی اکسیدان مشتق شده از لیستین سویاست. بعد از تزریق ترکیبات و کوکتل های مزوتراپی غبغب ، الحاق ذرات بین بافت های چربی از هم گسسته و چربی ها با تبدیل شکل از جامد به مایع اندک اندک تحلیل رفته و از بین خواهند رفت.

به منظور رفع نگرانی و ترس بیماران از فرایند تزریق ، احتمال دارد در موضع تحت درمان مواد بی حس کننده موضعی جهت ممانعت از درد و ناراحتی جزئی استفاده گردد. اجرای عمل مزوتراپی غبغب به صورت معمول 30 الی 60 دقیقه به طول خواهد انجامید و نتیجه و اثربخشی بارز و برجسته آن حدوداً یک ماه پس از تزریق ، قابل مشاهده خواهد بود.

تعداد جلسات مزوتراپی غبغب

در آغاز فرایند درمانی مزوتراپی غبغب ، لازم است در 2 ماه ابتدایی به شکل مرتب و بدون وقفه تزریق دارویی را تجدید کنید. آنگاه ضروری است که 3 ماه یک مرتبه در خلال یک سال سیکل درمانی را انجام و تجدید نمود تا وقتی که خاصیت و نشانه های درمانی به سطح پایدار و دائمی برسد. در بیشتر موارد ، در حالت عادی اغلب افراد به 5 نوبت درمانی به منظور حذف و محو غبغب احتیاج دارند. منتها در برخی از افراد بسته به شدت عارضه و موقعیت بدنی جلسات تکمیلی کمکی به منظور از بین بردن غبغب ضروری است.

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی غبغب

نتایج درمانی مزوتراپی غبغب با گذشت یکسال تجدید و رعایت ، تا اندازه فراوانی دراز مدت می باشد. منتها به طور کلی مدت زمان این پایداری بسته به بدن فرد ، میزان فعالیت بدنی ، برنامه غذایی متعادل برای هر فرد متغیر خواهد بود.

کوکتل مزو فیوژن fusion - مزو غبغب فیوژن

کوکتل مزو فیوژن fusion – مزو غبغب فیوژن

انواع کوکتل مزوتراپی غبغب

کوکتل غبغب مزوتراپی توسکانی

کوکتل مزوتراپی فیوژن

کوکتل مزوتراپی درماهیل

کوکتل مزوتراپی غبغب بایواسکین

کوکتل مزوترپی غبغب مزولایک

کوکتل مزو لاغری درماهیل ll

کوکتل مزو لاغری درماهیل ll dermaheal meso

عوارض جانبی مزوتراپی غبغب

تورم ، کبودی ، قرمزی ، خارش ، تحریک پذیری از عارضه های زودگذر و معمول تزریق بوده که معمولاً پس از چند روز از بین خواهند رفت. اما اگر این علائم همچنان ادامه دار بودند و یا در صورت رویت هر نوع عارضه شدید پزشک خود را در جریان بگذارید.

مزو غبغب بایواسکین - bioskin redupro

مزو غبغب بایواسکین – bioskin redupro


موضوع مرتبط :

کوکتل مزوتراپی مو

کوکتل مزو لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید