جوانسازی دستها چگونه انجام می شود.

علت و درمان پوستهای شل شده
علت و درمان پوستهای شل شده
شهریور ۱۸, ۱۴۰۰
انواع لکه پوست
جدیدترین درمان لکه های پوستی
شهریور ۱۸, ۱۴۰۰

جوانسازی دستها چگونه انجام می شود.

جوانسازی دست

جوانسازی دست

دست ها به عنوان اولین محلی که نشان دهنده افزایش عمر شما هستند یکی از مهمترین بخشهای بدن به حساب می آیند.

شما اگر از آن گروه افرادی باشید که مراقبت زیادی از صورت خود می کنید و از کرم های مراقبتی و جوانساز استفاده می کنید ولی توجهی به دستهایتان ندارید باید به شما بگوییم که دستهای شما به خوبی می تواند آثار پیری را نشان دهد.

بنابراین توجه به دستها و مراقبت از زیبایی آن یکی از مهمترین اصول زیبایی است که نباید از آن غافل باشید. روشهای مختلف و موثری وجود دارد که به شما کمک می کند دستهای جوان و زیبایی داشته باشید.

یک) کرم های مراقبتی

یکی از کم هزینه ترین و کم دردسرترین روشها این است که پیشگیری کنید. همیشه گفته شده که پیشگیری بهتر از درمان است. پس شما نیز قبل از اینکه به درمانهای شیمیایی و بعضاً کم اثر نیازمند شوید سعی کنید از پوست خودتان مراقبتهای لازم را داشته باشید. یکی از این روشها ، استفاده از کرمهای مراقبتی است. کرم های مراقبتی به دو دسته تقسیم می شوند. 1)کرم های آبرسان 2)کرم های رفع مشکلات پوستی

همواره سعی کنید از کرم های آبرسان به طور دائم استفاده کنید تا لایه های چربی زیر پوستتان به تحلیل نرود. حفظ بافت چربی مناسب در زیر پوستها به شما کمک می کند تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید که آثار پیری بسیار دیرتر بر روی آنها ظاهر می شود.

در گام بعدی سعی کنید به محض اینکه متوجه پیدایش مشکلات پوستی بر روی دستهای خود شدید به فکر درمان و برطرف کردن آن باشید. برای این منظور هم می توانید از کرم های مختلف که برای این منظور ساخته شده است استفاده کنید و هم می توانید به یک پزشک خوب مراجعه کنید تا با توجه به شرایط پوستی و فیزیولوژیکی بدن شما یک کرم مناسب برای شما تجویز کند.

دو) تزریق چربی

گاهی شکل پوستی به قدری افزایش پیدا کرده یا بافتهای چربی بدن از بین رفته اند که پوست شما ظاهر چروک و پیری پیدا می کند و با کرم های مختلف نمی توانید آن را ترمیم کنید. در این مواقع ، تزریق چربی انجام می شود.

در روش تزریق چربی ، چربی طبیعی از بدن خود فرد گرفته می شود و به دستها تزریق می گردد. پس از این تزریق حجم چربی دستها افزایش پیدا می کند و کم کم با گذشت زمان چهره بهتری به خود می گیرد.

برای این روش حتماً توجه داشته باشید که دچار مشکلات پزشکی نباشید ، زیرا در این صورت تزریق چربی ممکن است موجب عود یا شدت بیماری شما شود. به همین دلیل توصیه می شود حتماً با پزشک معالج خود مشورت کنید.

جوانسازی دست

جوانسازی دست

سه) استفاده از لیزر

امروزه از لیزر و اشعه های لیزری در زمینه های مختلف پزشکی و زیبایی استفاده می شود. یکی از روشهایی که افراد برای جوانسازی پوست دستهای خود استفاده می کنند روش لیزر است. در این روش ، از طریق اشعه های ماوراء بنفش به کمتر کردن میزان چین و چروک دستها و روشن تر کردن رنگ آنها می پردازند.

چهار) لایه برداری شیمیایی

یکی دیگر از روشها این است که از لایه برداری استفاده کنید. این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که رنگ پوست شما آسیب دیده و فقط قصد تغییر رنگ آن را دارید. بنابراین در صورتی که چربی پوست شما کم شده نمی توانید از این روش استفاده کنید.

روشهای گفته شده در بالا از عمده ترین روشها برای جوانسازی پوست دست است که می توانید با توجه به مزایا یا معایب هر یک ، برخی از آنها را انتخاب کنید. اما قبل از انتخاب هر کدام از این روشها ، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید و جوانب هر کدام از روشها را به درستی بسنجید.

پنج ) تزریق فیلر هیالورنیک اسید

تزریق فیلر با مولکول های ریز بر روی دست باعث حجم دهی بهتر و دیده نشدن استخوان ها و مسیرهای وریدی دست ها می شود. فیلر هیالورونیک اسید ی که روی دست تزریق می شود ، همان مشخصاتی را دارد که فیلرهای زیر چشم دارند. زیرا بافت روی دست نرم بوده و باید از فیلرهای با غلظت پایین استفاده می شود. از جمله این فیلرها می توان به :

ژل پرفکتا فاین      ژل آلیاکسین SR        ژل سیتوسیال مدیوم          ژل بلوترو بالانس        ژل نورامیس لیدو

شش ) تزریق مزوژل ( آبرسان )

یکی از روش های باز نمودن چروک های زیر بر روی دست ، استفاده از مزوژل های آبرسان می باشد. مزوژل مثل فیلر نیست و حجم دهی ندارد و فقط آبرسانی به مناطقی میکند که حجم آب آن کم شده است و دچار چروک های زیر شده اند. از جمله مزوژل ها می توان به :

پروفایلو   جالپرو    

 

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید