قیمت ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت

مزو ولر - مزو voler - کوکتل ولر
مزو ولر VOLER فرانسه
مهر ۵, ۱۳۹۹
تفاوت ژل و بوتاکس
تفاوت ژل پرکننده و بوتاکس چیست؟
مهر ۵, ۱۳۹۹

قیمت ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت

قیمت ژل صورت

قیمت ژل صورت

قیمت ژل هیالورونیک اسید برای تزریق در نواحی مختلف صورت مانند لب ، گونه ، چانه ، زیر چشم موضوع این مطلب است. در این مقاله قیمت ژل هیالورونیک اسید برای زاویه سازی در صورت را تشریح می کنیم.

قیمت ژل لب

قیمت ژل لب با توجه به اینکه 1 سی سی باشد یا 2 سی سی برای مراجعه کنندگان به مطب های زیبایی متفاوت است. همچنین قیمت ژل هیالورونیک اسید لب با توجه به برند آن متفاوت است. اگر قصد دارید بهترین ژل لب را بشناسید ، به این مطلب آموزشی مراجعه نمایید. قیمت ژل های مختلف لب را پس از آنکه در مطلب بهترین فیلر لب مطالعه کردید، می توانید از کارشناس فروش ما با تماس تلفنی دریافت نمایید.

قیمت ژل لب

قیمت ژل لب

قیمت ژل گونه

قیمت ژل گونه با توجه به هدف شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بخواهید گونه را به شکل کاملا واضح برجسته نمایید ممکن است تا 3cc ژل گونه نیاز داشته باشید. قیمت ژل گونه اروپایی مانند پرفکتا فرانسه بسیار متفاوت از ژل 10 سی سی می باشد. اگر پوست حساسی دارید ، تزریق ژل 10 سی سی اصلا پیشنهاد نمی شود. برای دریافت قیمت ژل گونه می توانید با کارشناس فنی گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید.

 

قیمت ژل چانه

قیمت ژل چانه با توجه به اینکه از چه برندی استفاده می نمایید متفاوت است. با توجه به اینکه جنبه زیبایی چانه لوکس محسوب می شود ، معمولا از ژل های با کیفیت مانند ژل ژوویدرم استفاده می شود. جهت مشاهده صفحه نمایندگی فروش ژل ژوویدرم به این صفحه می توانید مراجعه نمایید. قیمت ژل چانه با توجه به اینکه معمولا 1 سی سی نیاز دارد از قیمت ژل لب و گونه کمتر می باشد.

قیمت ژل لب چانه

قیمت ژل لب چانه

قیمت ژل زیر چشم

قیمت ژل زیرچشم بدلیل مصرف کم آن ، کمتر از نواحی دیگر است. میزان ژل مورد نیاز برای نواحی زیر چشم 0.8 تا 1 سی سی می باشد. ژل تزریقی برای زیر چشم بسیار حساس می باشد. قیمت ژل زیرچشم کمتر از سایر ژل ها در برندهای مختلف می باشد. تقاضای کمتر آن و حجم کمتر نسبت به سایر ژل ها ، دلیل اصلی پایین بودن قیمت ژل زیرچشم است.

قیمت ژل زیر چشم

قیمت ژل زیر چشم

قیمت ژل برای زاویه سازی صورت

قیمت ژل زاویه سازی بسیار بیشتر از سایر نواحی است. اکثر پزشکان برای آنکه قیمت ژل زاویه سازی برای مراجعه کنندگان مقرون بصرفه باشد، از ژل های 10 سی سی خوب مانند ژل 10cc رووفیل ، دنه بی و یا سوفیدرم استفاده می کنند. دستمزد پزشکان جهت تزریق ژل در ناحیه فک جهت زاویه سازی 300.000 تومان تا 1.000.000 تومان می باشد.

قیمت ژل زاویه سازی

قیمت ژل زاویه سازی

نتیجه گیری قیمت ژل صورت

قیمت ژل صورت با توجه به اینکه در چه منطقه ای پزشک خود را انتخاب کرده اید ، حجم مورد نیاز در صورت و برند مورد نظرتان می توانید متفاوت باشد.

قیمت ژل صورت

قیمت ژل صورت


موضوع مرتبط :

مدت زمان ماندگاری ژل صورت

واردکننده انواع ژل

بهترین ژل لب


دسترسی به ژلهای هیالورونیک اسید موجود در گروه بازرگانی نیک

ژل ژوویدرم        ژل پرفکتا             ژل آیدیا              ژل رووفیل              ژل سیتوسیال           ژل پروفایلو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید