مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف)

مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020
مقایسه بهترین ژل های هیالورونیک اسید 2020
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹
رستیلن - restylane - ژل رستیلن
ژل رستیلن Restylane
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹

مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف)

ماندگاری ژل صورت

ماندگاری ژل صورت

مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف) چه قدر است. ژل های مختلف چه مدت زمان ماندگاری دارید.

زمانی که صحبت از کاهش چین و چروک و ایجاد پوستی صاف تر و جوان تر می رسد ، تنها محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه می توانند مفید واقع شوند. به همین دلیل برخی از افراد به ژل های هیالورونیک اسید تزریقی روی می آورند.

اگر به فکر فیلر هیالورونیک اسید هستید ، اما می خواهید در مورد مدت دوام ، کدام یک را انتخاب کنید و خطرات احتمالی بیشتر بدانید ، این مقاله می تواند به پاسخ دادن به این سوالات کمک کند.

فیلرهای پوستی صورت چه کاری انجام می دهند؟

هر چه پیرتر می شوید ، پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عضلات و چربی های صورت نیز شروع به نازک شدن می کنند. این تغییرات می تواند منجر به ایجاد چین و چروک و پوستی شود که مانند گذشته صاف و پر نیست.

پرکننده های پوستی یا به اصطلاح “پرکننده های چین و چروک” می توانند به رفع این مسائل مربوط به سن کمک کنند:

صاف کردن خطوط

بازیابی حجم از دست رفته

جمع شدن پوست

طبق گفته انجمن جراحی زیبایی آمریکا ، پرکننده های پوستی از مواد ژل مانند ، مانند اسید هیالورونیک ، هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و اسید پلی-ال- لاکتیک تشکیل شده است که پزشک در زیر پوست تزریق می کند.

تزریق پرکننده پوستی یک روش کم تهاجمی در نظر گرفته می شود که به حداقل زمان خرابی نیاز دارد.

نتایج به طور معمول چه مدت طول می کشد؟

درست مانند هر روش دیگر برای مراقبت از پوست ، نتایج فردی متفاوت خواهد بود.

دکتر ساپنا پالپ عضو انجمن پوست امریکا می گوید: “برخی از پرکننده های پوستی می توانند 6 تا 12 ماه دوام بیاورند ، در حالی که سایر ژل های هیالورونیک اسید پوستی می توانند 2 تا 5 سال دوام بیاورند.”

فیلرهای پوستی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند حاوی اسید هیالورونیک هستند ، یک ترکیب طبیعی که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. در نتیجه ، همچنین به پوست شما ساختاری می بخشد و همچنین ظاهری مرطوبتر می دهد.

 برای اینکه آشنایی بهتری از مدت زمان ماندگاری ژل صورت به دست آورید ، این جدول زمانی طولانی را برای برخی از معروف ترین مارک های پرکننده پوست ، از جمله ژوویدرم ، Restylane ، Radiesse و Sculptra به اشتراک می گذارد.

 

فیلر هیالورونیک اسیدمدت زمان ماندگاری
Juvederm Voluma حدود 12 تا 24 ماه
Juvederm Ultra and Ultra Plusاز 6 تا 12 ماه
Juvederm Vollure حدود 12 تا 18 ماه
Juvederm Volbellaدر حدود 12 ماه
Restylane Defyne, Refyne, and Lyftاز 6 تا 12 ماه
Restylane Silkاز 6 تا 10 ماه
Restylane-Lاز5  تا 7 ماه
Radiesseدر حدود 12 ماه
Sculptraدر حدود 24 ماه
Bellafillتا 5 سال

 

آیا چیزی می تواند در طول عمر ژل فیلر تأثیر بگذارد؟

علاوه بر نوع محصول پرکننده ای که استفاده می شود ، چندین عامل دیگر می توانند بر طول عمر پرکننده پوست تأثیر بگذارند. این شامل:

  • جایی که از پرکننده روی صورت شما استفاده می شود.
  • چه مقدار تزریق می شود.
  • سرعتی که بدن شما مواد پرکننده را متابولیزه می کند

طی چند ماه اول پس از تزریق ، پرکننده ها به آرامی تجزیه می شوند. اما نتایج قابل مشاهده ثابت می مانند زیرا مواد فیلر توانایی جذب آب را دارند. با این حال ، تقریباً در اواسط مدت زمان مورد انتظار ماندگاری ، کاهش حجم را مشاهده خواهید کرد. بنابراین ، تزریق یک فیلر لمسی در این مرحله می تواند بسیار مفید باشد زیرا می تواند نتایج شما را مدت زمان طولانی تری حفظ کند.

کدام پرکننده برای شما مناسب است؟

پیدا کردن فیلر پوستی مناسب تصویری است که باید با پزشک خود مشورت کنید. با این اوصاف ، ارزش شما را اگر کمی تحقیق کنید و سوالات خود را قبل از قرار دادن ملاقات بنویسید. همچنین بهتر است لیست فیلر های تایید شده لیست سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) را بررسی نمایید. این سازمان همچنین نسخه های تأیید نشده ای را که به صورت آنلاین فروخته می شود ، لیست می کند.

مهمترین تصمیم برای انتخاب ژل صورت این است که آیا ممکن است برگردد یا خیر. به عبارت دیگر ، می خواهم پرکننده شما چقدر ماندگار باشید؟

پس از تعیین بهترین گزینه برای شما ، بررسی بعدی تزئین و ظاهری است که شما انجام می دهید.

آیا نگاه ظریف یا نمایشی تری می شود؟ این عوامل به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.

برای بهترین نتیجه ، از یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز مشاوره بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند که تصمیم بگیرید که کدام ماده متناسب با نیاز شماست.

همچنین می تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین انواع مختلفی داشته باشید و هدف چگونگی هر یک از موارد و موضوعات خاص را درک کنید.

به عنوان نمونه ، خاصیت مناسب تری برای صاف شدن پوست زیر چشم وجود دارد ، در حالی که سایر موارد برای لب زدن یا سایر موارد مانند زوایه سازی مناسب تر هستند.

اگر از تزریق ژل خود راضی نیستید، چکار کنید؟

آیا کاری وجود دارد که بتوانید اثرات ژل صورت را معکوس کنید؟

اگر پرکننده اسید هیالورونیک دارید و می خواهید نتایج را معکوس کنید ، پزشک می تواند از هیالورونیداز برای حل آن استفاده کند.

حرف آخر در مورد ماندگاری ژل صورت

پرکننده اسید هیالورونیک یک گزینه محبوب برای کاهش ظاهر چین و چروک ها و ایجاد پوست پر ، استحکام و جوانتر است. نتایج ممکن است متفاوت باشد و طول عمر پرکننده به موارد زیر بستگی دارد:

نوع مارکی که انتخاب می کنید

چه مقدار تزریق می شود

جایی که استفاده می شود

بدن شما به سرعت مواد پرکننده را تجزیه می کند

اگرچه زمان تخریب و بهبودی حداقل است ، اما هنوز خطرات مرتبط با این روش وجود دارد. برای به حداقل رساندن عوارض ، یک متخصص پوست با تجربه و دارای مجوز را انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام ماده پرکننده مناسب شماست ، پزشک می تواند به شما در پاسخگویی به سوالات شما کمک کند و شما را در انتخاب ژل اسید هیالورونیک مناسب برای نتایج مورد نظر راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید