ژل دنه بی - dene B - ژل 10 سی سیش
ژل دنه بی - dene B - ژل 10 سی سیش
ژل ولوس 10 سی سی Volus
ژل 10 سی سی سوفیدرم - ژل سوفیدرم - واردکننده سوفیدرم

پرکننده هیالورونیک اسید 10 سی سی در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب به عنوان پرکننده حجم دهنده موقت برای تقویت صورت است.

فروش ژل 10 سی سی اصلی به پزشکان انجام می شود. اگر قصد خرید ژل 10cc اصلی دارید و یا بدنبال واردکننده ژل 10 سی سی هستید ، می توانید با کارشناس فروش ژل 10 سی سی ما تماس بگیرید. این شرکت دارای عاملیت توزیع ژل 10 سی سی بوده و تنها محصولات فیلر 10cc را به پزشکان می فروشد.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

معرفی ژل 10 سی سی 

تزریق ژل 10 سی سی یک روش غیر جراحی است که به راحتی خطوط و صورتهای صورت را نرم می کند. همچنین این مزیت اضافه شده در عدم نیاز به آزمایش پوست قبل از استفاده دارد. هیالورونیک اسید موجود در مواد پرکننده به آب موجود در بافت ها متصل می شود و قوام صاف و ژلی مانند پس از تزریق ایجاد می شود. اکنون محصولات جدید اسید هیالورونیک 10 سی سی برای اصلاح چین و چروک موجود است آنها می توانند به راحتی به داخل پوست تزریق شوند ، بسیار پایدار بوده و از نتیجه آرایشی و بهداشتی طولانی مدت اطمینان حاصل می کنند.

این نوع جدید از هیالورونیک اسید 10 میل به طور مساوی از طریق پوست پخش می شود و یک انتقال آرام بین نواحی تحت درمان و درمان نشده ایجاد می کند. این روش درمانی ضدچروک ظاهری کاملاً طبیعی و زیبا دارد. پنج نوع محصول برای انتخاب وجود دارد: Fine ، Derm ، Derm Deep ، Ultra Deep و Subskin.

این پنج ژل 10 سی سی امکان تأمین سریع و مثر اکثر قریب به اتفاق نیازهای بیمار برای اصلاح و تقویت چین و چروک را فراهم می کند.

کاربرد ژل 10 سی سی 

کاربرد اصلی ژل 10 سی سی برای افرادی است که دوست دارند اندام برجسته ای در قسمت باسن و سینه داشته باشند اما دوست ندارند عمل جراحی کنند و پروتز در بدنشان بگذارند. در واقع ژل 10 میل به نوعی جایگزین پروتزهای دائمی می باشد اما برخی شرکت های تولید کننده و سازنده ژل 10 سی سی کیفیت آن را به نوعی تولید نموده اند که بتوان به برخی از نواحی صورت مانند لب تزریق کرد.

آیا ژل 10 سی سی ایمن است؟

خطرات بسیار کمی در ارتباط با تزریق 10 سی سی Dermal Filler وجود دارد ، تا حدودی به این دلیل که به طور طبیعی در بدن رخ می دهد. ژل 10 سی سی توسط بدن تجزیه می شود. هیچ یک از آن در پوست باقی نمی ماند و پوست هیچ آسیبی نمی بیند. تزریق ژل 10 سی سی برای صورت کاربرد اصلی ندارد.

ژل 10 سی سی - 10ml

ژل 10 سی سی – 10ml

ماندگاری ژل 10 سی سی 

ماندگاری ژل 10 سی سی برای هر فرد متفاوت خواهد بود. در یک مطالعه بالینی ، نتایج ماندگاری ژل 10 سی سی برای اکثر بیماران به مدت 8 ماه تا 16 ماه پس از اولین جلسه تزریق ادامه داشت. این روش های درمانی می توانند اثر مطلوب را حفظ کنند.

تزریق ژل 10 سی سی چه قدر طور می کشد؟

این یک روند بسیار سریع و آسان است که توسط ژل 10 سی سی تزریق می شود. از آنجا که نیازی به هیچ تست آزمایشی نیست ، تزریق می تواند بلافاصله انجام شود. یک تزریق به طور کلی 30 دقیقه طول می کشد

آیا تزریق ژل 10cc درد دارد؟

بیشتر افراد تزریق را نسبتاً بدون درد می دانند. ممکن است کمی خار بزنند. در صورت تمایل ، می توان قبل از عمل ، از بی حس کننده موضعی در ناحیه تحت درمان استفاده کرد. هنگام تقویت لب ها ، اغلب از تزریق بی حسی موضعی استفاده می شود.

عوارض جانبی ژل 10 سی سی

بسیاری از پزشکان به دلیل تعدد عوارض جانبی ژل 10 سی سی از آن استفاده نمی کنند. با توجه به اینکه ژل 10 میل برای بدن ساخته شده است، بهتر است در اندام های تحتانی استفاده شوند. عوارض ژل 10 سی سی در اندام های غیر صورت بسیار جزئی می باشد. عوارض جزئی می تواند شامل تورم جزئی ، قرمزی و یا برخی ناراحتی های خفیف در محل های تزریق است. واکنش های التهابی در موارد نادر ممکن است تا هفته ادامه داشته باشد. اما اگر ژل 10cc بر روی صورت تزریق شود و ایجاد نکروز کند، تبعات و عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت.

ژل 10 سی سی کره ای - ژل 10 سی سی

ژل 10 سی سی کره ای – ژل 10 سی سی


انواع ژل 10 سی سی 

ژل دنه بی           ژل رووفیل 10 سی سی       ژل سوفیدرم          ژل هایومکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.