۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن

نخ لیفت نوا Nova
تفاوت نخ لیفتینگ NovaThreads و Silhouette InstaLift
آذر ۱۶, ۱۳۹۹
افزایش کلاژنسازی
5 راه برای افزایش کلاژنسازی
آذر ۱۶, ۱۳۹۹

۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن

جوانسازی و چروک گردن

جوانسازی و چروک گردن

پوست گردن ما نازک تر از پوست صورت ما است و در معرض همان ساییدگی و پارگی قرار دارد. خوب شما در مورد گردن خود چه می کنید؟ ۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن

شما طبق یک علم عادی مراقبت از پوست خود را برای ضد پیری انجام می دهید ، هرگز بدون استفاده از سرم ویتامین C و ضد آفتاب از خانه خارج نمی شوید و شب ها بدون استفاده از درمان زیر چشم و مرطوب کننده از لمس صورت به بالش خودداری می کنید. اما در مورد گردن خود چه می کنید؟

خانم ها تلاش زیادی را برای جلوگیری از بروز علائم پیری مانند چین و چروک در فضای بین چانه و پیشانی خود می کنند. در حقیقت ، گردن اغلب مدتها قبل از ایجاد خطوط پنجه کلاغی، پیرتر به نظر می رسد. پوست گردن ما نازک تر از پوست صورت ما است و در معرض همان ساییدگی و پارگی قرار دارد. متأسفانه ، همچنین تمایل به TLC بسیار کمتری دارد ، در صورت وجود.

با گذشت زمان ، پوست کلاژن و الاستین را از دست می دهد. استعمال دخانیات و آفتاب می تواند پیر شدن پوست گردن را نیز تسریع کند. اینها تنها علل پیری گردن نیستند. هر چه پیرتر می شویم ، شلی گردن به دلیل از دست دادن حمایت از بافت همبند و عضله رخ می دهد. این منجر به چیزی می شود که معمولاً پیری گردن می نامیم و به نظر می رسد مانند پوست شل زیر چانه است.

ظاهر افتادگی پوست در گردن می تواند همه را تحت تأثیر قرار دهد. کشیدن مکرر عضله پلاتیسما ، ماهیچه ای است که مردان هنگام اصلاح اصلاح می کنند ، روی پوست بیش از حد کشیده می شود و باعث می شود با گذشت زمان چروکیده شود. به گفته دکتر پل ، جراحی تیروئید یا گردن نیز باعث شل شدن گردن می شود و می تواند به ظاهر قدیمی کمک کند.

گرچه کارهای زیادی در مورد پیر شدن نمی توان انجام داد ، اما می توان علائم فیزیکی پیری را کاهش داد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از افتادگی پوست در آینده جلوگیری کرده و گردنی به ظاهر جوان تر ایجاد کنید. ۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن :

1. از پوست گردن خود در برابر آفتاب محافظت کنید

این دانش عمومی است که قرار گرفتن در معرض آفتاب آسیب بزرگی به پوست شما وارد می کند. این شامل پوست ظریف گردن شماست که یکی از اولین مکانهایی است که علائم پیری می تواند در آن بگیرد. به گفته دکتر پل ، بهترین کاری که می توانید برای حفظ گردن جوان و جلوگیری از افتادگی پوست ، لکه های پیری و خطوط ظریف انجام دهید استفاده از ضد آفتاب است.

آکادمی پوست آمریکا SPF حداقل 30 را توصیه می کند زیرا 97 درصد اشعه UVB آسیب رسان به خورشید را مسدود می کند. قبل از اینکه آرایش کنید ، هر روز که در خانه هستید یا بیرون از منزل خود استفاده می کنید ، هر روز ضد آفتاب به صورت و گردن خود بزنید. به خاطر داشته باشید که هر چند ساعت یکبار دوباره اقدام کنید تا مطمئن شوید پوست همیشه محافظت می شود.

2. یک رتینوئید به برنامه مراقبت از پوست گردن خود اضافه کنید

انواع بسیار زیادی کرم وجود دارد که به مرطوب سازی گردن کمک می کند. آیا آنها واقعاً کار می کنند؟ استفاده از کرم های گردن کاملاً محدود است. مگر اینکه حاوی رتینوئید باشد.

رتینوئیدها ، دسته ای از مواد تشکیل دهنده شامل رتینول ، رتینیل پالمیتات و اسید رتینوئیک ، می توانند با کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، صاف شدن بافت پوست و شاد شدن رنگ پوست ، آسیب های ناشی از آفتاب را ترمیم کنند. آنها این کار را با تقویت تولید کلاژن و تحریک گردش سلول در اعماق پوست انجام می دهند.

رتینوئیدها قوی هستند ، اما ممکن است تحریک کننده باشند. برای به حداقل رساندن تحریک ، شب ها یک رتینوئید بر روی پوست تمیز بمالید و قبل از لایه لایه شدن روی مرطوب کننده چند دقیقه صبر کنید. از آنجا که پوست گردن نازک تر از صورت است ، با مقدار کمی رتینوئید شروع کنید و به آرامی جمع شوید. اگر هرگز از آن استفاده نکرده اید ، یک متخصص پوست می تواند شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کند.

3. دو چانه خود را کوچک کنید

اگر نگران دو تایی شدن چانه هستید ، یک درمان غیر تهاجمی به نام کیبلا می تواند به شما کمک کند تا گردن جوانی را که می خواهید بازگرداند. Kybella یک درمان غیر جراحی است که شامل یک سری تزریق اسید دئوکسی اکولیک است که سلولهای چربی موجود در چانه را هدف گرفته و از بین می برد. هیچ برشی با Kybella وجود ندارد و بیشتر بیماران حداقل زمان خرابی را تجربه می کنند.

4- چین و چروک های گردن ناشی از پیری و آسیب های ناشی از آفتاب را کاهش دهید

ما می دانیم که بوتاکس برای کاهش خطوط و چین و چروک صورت کار می کند. به همین ترتیب ، می توان بوتاکس تزریقی را به ناحیه زیر شکمی و خط فک تزریق کرد و به این ترتیب گردن پیر را “لیفت” می کند. بوتاکس ممکن است باعث کاهش ثبت عمودی یا باند گردن شود که در اثر انقباض عضله پلاتیسما ایجاد می شود. این روش با آرامش بخشیدن به عضلاتی که روی پوست پوشانده شده و چین و چروک ایجاد می کنند ، باعث جوان تر شدن گردن می شود. نتایج بوتاکس بین چهار تا شش ماه طول می کشد و درمان می تواند در کمتر از 15 دقیقه انجام شود. بهتر است روی خطوط عمودی. بوتاکس در صورت وجود تأثیر کمی بر روی خطوط افقی ایجاد می کند که از طریق چین خوردن پوست روی گردن ایجاد می شوند.

5. از فناوری برای بهبود آویزان شدن پوست استفاده کنید

درمان افتادگی پوست فقط با محصولات موضعی می تواند چالش برانگیز باشد. در عین حال ، بسیاری از بیماران در اصلاح زیر شانه برای اصلاح پوست شل گردن مردد هستند. خوشبختانه چندین گزینه حرفه ای سفت کننده پوست وجود دارد که می توانند بدون جراحی به نتیجه دلخواه برسند.

هدف از رادیو فرکانس و دستگاه های سونوگرافی ، محکم کردن گردن با انرژی است. ثابت شده است که این روش های درمانی باعث سفت شدن پوست شل گردن با استفاده از انرژی برای گرم کردن پوست و تقویت تولید کلاژن و پروتئین های مهم می شود. با این حال ، دکتر پل هشدار می دهد که اثرات این دستگاه ها محدود است و بیماران ممکن است برای دیدن نتایج به درمان های متعدد نیاز داشته باشند.

6. یک راه دیگر از بین بردن چروک کردن زیر لیزر بروید ، نه چاقو

ما می دانیم که لیزر می تواند موهای ناخواسته را کاهش داده و خال کوبی ها را از بین ببرد ، اما این دستگاه های باورنکردنی همچنین می توانند برای جوان سازی پوست و ایجاد ظاهر جوان تر از آن استفاده شوند. سطح دهی مجدد لیزر شامل هدایت نورهای کوتاه ، غلیظ و ضربان دار نور در صورت یا گردن برای از بین بردن لایه آسیب دیده پوست است.

با استفاده مجدد از سطح لیزر ، هدف بهبود خطوط ، بافت و بی نظمی های سطح است. دو نوع لیزر وجود دارد که به طور معمول در سطح دهی به سطح پوست استفاده می شود:

لیزرهای زائد CO2 و لیزرهای غیر زائد (فرکسل). با لیزرهای ابلیشن سفت شدن بیشتری وجود دارد ، هرچند خطر اسکار گردن بیشتر است. دکتر لیزر خود را با دقت انتخاب کنید.

7. نور درمانی پالسی شدید را برای لکه های تاریک امتحان کنید

اگر لکه های تیره ای روی گردن خود دارید ، نتایج آسیب خورشید را مشاهده می کنید. خوشبختانه ، شما مجبور نیستید برای همیشه با لکه های پیری زندگی کنید. نور درمانی پالس شدید (IPL) از نظر استفاده از انرژی برای درمان چین و چروک ، لکه های تیره و آسیب های خورشید مانند لیزر درمانی است. اما متفاوت است زیرا طول موجهای مختلف نوری را آزاد می کند ، بنابراین پراکنده تر و کمتر هدف قرار می گیرد.

در طی درمان IPL ، رنگدانه موجود در پوست نور را جذب می کند ، که به گرما تبدیل می شود. گرما سپس رنگدانه ناخواسته را از بین می برد تا باعث از بین رفتن لکه های قرمز و قهوه ای شود. به گفته دکتر پاول ، دیدن نتایج ممکن است بین سه تا پنج درمان IPL طول بکشد.

8. آخرین راه جوانسازی گردن ؛ هنگامی که جراحی بهترین گزینه است

درمان های غیرتهاجمی می توانند به طور چشمگیری ظاهر چانه دو برابر ، چین و چروک ، لکه های پیری و خطوط ظریف روی گردن را بهبود بخشند. اگر پوستی شل یا آویزان دارید ، بهتر است این روش با جراحی درمان شود. از گزینه های جراحی زیبایی گردن می توان به لیپوساکشن گردن برای کاهش چربی یا لیفت گردن برای سفت شدن پوست و عضلات اشاره کرد.

لیفتینگ گردن همراه با لیفت صورت عمیق ، استاندارد طلایی در ترمیم گردن و خط فک جوان است. در این روش ، بافت های عمیق گردن تجزیه و پشتیبانی می شوند تا پوست آویزان گردن و کرک ها برداشته شود. لیفت عمقی صورت و گردن با بیهوشی عمومی در اتاق عمل انجام می شود. نتایج طبیعی به نظر می رسد و می تواند 10 تا 12 سال طول بکشد.

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید