انواع تزریق ژل لب | مدل لب روسی ، عروسکی ، فانتزی ، قلبی و سوتی

مزو مو - hair meso cocktail
کوکتل مزوتراپی مو | بهترین کوکتل مزو مو
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹
ژل هیالورونیک اسید و لیزر
استفاده همزمان از ژل اسید هیالورونیک و لیزر در جوانسازی صورت
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

انواع تزریق ژل لب | مدل لب روسی ، عروسکی ، فانتزی ، قلبی و سوتی

ژل لب روسی - تزریق لب روسی - لب روسی

ژل لب روسی - تزریق لب روسی - لب روسی

انواع تزریق ژل لب | مدل لب روسی ، عروسکی ، فانتزی ، قلبی و سوتی موضوع این مطلب آموزشی می باشد. توصیف ویژگی های انواع تزریق ژل لب | مدل لب روسی ، عروسکی ، فانتزی ، قلبی و سوتی

فرم دهی و شکل دهی به لب ها ، امری کاملاً گزینشی  و به تمایل و پسند فرد بستگی دارد و مراجعین بسته به شکل معمول لب های خود و مدل دلخواه و راهنمایی از پزشکان زیبایی احتمال دارد انواع تزریق ژل لب روسی ، فانتزی ، نچرال ، سوتی ، قلبی و قطره ای را انتخاب و انجام دهند. در زیر به شرح هر یک از مدل های تزریق ژل لب خواهیم پرداخت.

تزریق ژل لب مدل روسی

فرم تزریق فیلر لب روسی جدیداً محبوبیت و خواهان فراوانی یافته است و انتخاب بسیاری از مراجعین بوده است. در این نوع مدل ، در نقاط کناره های فوقانی لب تزریق اجرا می گردد و خطوط و کنج لب ها برجسته سازی می شود. این حالت به منظور استفاده کسانی که لب های کم حجم و ظریفی دارند جلوه خاص و اثربخشی مطلوبی دارد.گذشته از این ، کسانی که دارای لب های متعادل و معمولی هستند با برجسته کردن خطوط فوقانی لب از لب های شکیلی بهره مند خواهند شد.

ژل لب روسی - تزریق لب روسی - لب روسی

ژل لب روسی – تزریق لب روسی – لب روسی

تزریق ژل لب مدل پاریسی

یکی از متدهای برجسته سازی لب ها با بهره گیری از پرکننده های هیالورونیک اسیدی است. به منظور تزریق ژل لب مدل پاریسی فیلر به حالتی متفاوت تزریق می گردد تا جلوه ای به خصوص به لب ها ببخشد.

آموزش روش تزریق ژل لب مدل پارسی:

خود کناره های لب از نواحی ظریف و حاشیه در بافت پوست برخوردار است. می توان این کناره های ظریف را با فیلر پر ساخت تا کناره های لب برجسته شده و کناره های لب فوقانی به عبارتی حاشیه دار شود و میزانی نیز فیلر به برآمدگی عمودی راس لب ها تزریق خواهد شد تا لب فوقانی حجیم شود. در گام پایانی دور مشخص و کمی ژل به نقاط گوشتی لب فوقانی و تحتانی لب تزریق خواهد شد تا مدل پاریسی مورد نظر بیمار ایجاد گردد.

محصولات معروف

ژل ژوویدرم          پروفایلو               ژل سیتوسیال          ژل استایلج         ژل پرفکتا        ژل آیدیا    

ژل پرنسس          ژل رووفیل               ژل نورامیس

تزریق ژل لب مدل سوتی

فرم سوتی با پدید آوردن حجم آزاد میان لب ها که پزشک با استفاده از متدهای بخصوص تزریق پرکننده لب اعمال می شود انجام می گیرد. بهر حال این شکل و حالت به لب ها هواداران ویژه خود را دارد و برخی از مراجعین فرم سوتی را به دیگر مدل ها برتری می دهند.

تزریق ژل در حاشیه لب ها

یکی دیگر از فرم ها و نمونه های تزریق ژل لب که مورد پسند و ایده آل برخی از مراجعین می باشد تزریق فیلر در لبه های بیرونی لب ها و کناره های آن می باشد.وقتی که لب ها از قالب و حالت متناسبی بهره مند باشند ، برآمده سازی حاشیه های دور آن و کناره های لب حالت و هماهنگی و جلوه قشنگی به آن خواهد بخشید. گذشته از این ، وقتی که کناره ها و دور لب برجستگی لازم را داشته باشد در وقت انجام آرایش اعمال شیوه های برجسته سازی لب ضرورتی نخواهد داشت.

تزریق ژل لب مدل طبیعی

در سال های گذشته هنگامی که تزریق ژل های پوستی حجم دهنده و برجسته کننده  خیلی متداول شده بود ، بیشتر مراجعین خواهان تزریق حالت های فانتزی و عروسکی که دال بر عمل تزریق پرکننده بود ، در حین انجام تزریق بودند. رفته رفته با گذشت زمان و از بین رفتن و از مد افتادن تعدادی از انواع فرم ها میل و رغبت به سمت نمونه های نچرال با جلوه ای طبیعی کشیده شد. در حال حاضر اکثر متقاضیانی که تمایل به برجسته کردن ، فرم دهی و تصحیح لب های خود دارند ، نمونه و حالت نچرال را بر می گزینند و علاقمندند که نمودی از انجام تزریق فیلر در لب هایشان پیدا نباشد. یکی از امتیازات بزرگ تزریق فیلر لب به شکل نچرال و ملایم این است که چهره فرد دچار تحول زیاد و غیر مصنوعی نشده و قدیمی و از فرم نمی افتد.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

این حالت و نمونه اکثراً در کشورهای جنوب شرق آسیا فراوان رایج شده است که لب ها همانند عروسک باربی برجسته سازی و حجیم گردد و کناره های لب تحتانی به حالت مستطیل مدل داده شود. در بیشتر موارد ، به منظور رسیدن به یک نتیجه مطلوب در تزریق این نوع مدل برای لب ها ، لازم است در دیگر نقاط چهره نیز تزریق فیلر تجویز گردد. اساساً قبل از انجام تزریق فیلر به لب با مدل عروسکی با پزشک خود صحبت کنید تا ببینید که آیا این فرم تزریقی برای لب ها و صورت شما استاندارد و مقبول هست یا نه.

لب عروسکی - لب باربی - تزریق لب باربی

لب عروسکی – لب باربی – تزریق لب باربی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این نوع مدل دهی ، لب ها از شکل معمولی خود فاصله گرفته و به حدی غیراستاندارد بزرگ و برجسته سازی می شود. اکثر کسانی که به این فرم گرایش دارند در سایر نقاط چهره مثل گونه ، فک و چانه عمل برجسته سازی صورت می گیرد تا قیافه کلی فرد به حالت فانتزی گونه در آید.

تزریق ژل لب مدل قلبی

در این فرم مقداری جدایی میان کناره های لب فوقانی پدید می آید که حالت قلبی نام دارد. این نمونه و شکل از تزریق فیلر لب با آنکه از هواداران خاص خود برخوردار است ، با این حال لب ها از شکل معمول خود دور شده و باعث می شود تا خال کردن پر کننده در صورت بروز مشکل یا پشیمانی به راحتی و به سرعت انجام نگیرد.

لب قلبی - تزریق لب قلبی

لب قلبی – تزریق لب قلبی

تزریق ژل لب با تکنیک میکرو قطره ای

شیوه تزریق میکرو قطره ای یک متد تزریقی تازه است که در سال های اخیر در سطح دنیا به گونه ای قابل ملاحظه متداول و طرفداران زیادی پیدا کرده است که تاثیرگذاری بادوام و مقبول و دلخواه درازمدتی را به همراه دارد. در این متد برعکس تکنیک های گذشته که تزریق فیلر را تنها در یک نقطه به لب ها انتقال می دادند ، از چند قسمت مشخص شده از قبل توسط پزشک و به آهستگی و کم کم پرکننده ی تزریقی به داخل لب وارد می شود. با این شیوه تزریق جدید ، حالت دهی و زاویه سازی لب ها راحت تر و یکسان تر انجام می گیرد و پزشک خوب تر و با کیفیت تر قادر به فرم دهی مورد نظر بیمار و به دست آوردن مدل و نتیجه ی ایده آل است.


موضوع مرتبط :

بهترین فیلر لب کدام است؟

بهترین ژل لب مناسب

 

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید