کوکتل مزوتراپی مو | بهترین کوکتل مزو مو

مزو غبغب بایواسکین - bioskin redupro
کوکتل مزوتراپی غبغب | بهترین کوکتل مزو غبغب
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹
ژل لب روسی - تزریق لب روسی - لب روسی
انواع تزریق ژل لب | مدل لب روسی ، عروسکی ، فانتزی ، قلبی و سوتی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

کوکتل مزوتراپی مو | بهترین کوکتل مزو مو

مزو مو - hair meso cocktail

مزو مو - hair meso cocktail

کوکتل مزوتراپی مو و همچنین راهنمایی به منظور انتخاب بهترین کوکتل مزو مو ، موضوع این مطلب آموزشی گروه بازرگانی نیک می باشد. همچنین فیلم آموزش مزوتراپی مو در این صفحه در دسترس می باشد.

کوکتل مزو مو

مزوتراپی یکی از شیوه های اختصاصی ، تازه ، مطمئن بدون جراحی است که در خلال سال های کنونی به منظور برطرف کردن ریزش مو ، غنی سازی و رساندن مواد مغذی به مو و تجدید و احیای مو کارایی و نتایج قابل توجه و شگفت انگیزی به دنبال داشته است.

در واقع امر ، مزوتراپی یک راهکار و پروسه ی درمانی  با کارایی و مصارف متعدد برجسته و موثر است که از راه کوکتل ها و مواد تزریقی هورمون های رشد ، آنزیم ها ، ویتامین ها ، آنتی اسکیدان ها و مواد معدنی به لایه های زیر پوستی قشر سر به چند تکنیک متنوع شدنی است.

در این تکنیک درمانی داروها و کوکتل های مزو مو به وسیله یک ابزار اختصاصی و سرنگ های ریز به صورت زیر جلدی تزریق می گردد. از این طریق این داروها با تاثیربخشی بر روی موضع مورد هدف به فاکتورهای سد کننده رویش مو فایق آمده و ترکیبات بایسته و مغذی و پشتیبانی کننده و فعال را جهت درمان نقاط مورد هدف آماده می کند. باید گفت که ساختار و مواد تزریقی که در این شیوه استفاده می شود به طریقی تفکیک شده و اختصاصی برای هر کدام از مراجعین تجویز و تزریق می شود و ساختار این مواد مطابق با مشخصات عادی بدن فرد و علل ریزش مو وی متمایز و پیش بینی می شود.

موثرترین ترکیبات و بهترین کوکتل  مزو مو

*چکیده های گیاهی مثل رزماری ، جنسینگ ، جینکوبیلوبا و … . این چکیده های گیاهی باعث افت واکنش های بازدارنده ی هورمون DHIT و افزایش میزان جریان خون در قشر سر خواهند شد.

*انواع ویتامین های مختلفی مانند بیوتین ، ب 5 ، ویتامین ث. این مواد باعث پشتیبانی و برانگیختگی فولیکول های مو و افزایش میزان جریان خود در قشر سر می شود.

*آنتی اکسیدان هایی مثل گلوتایتون که خاصیت عمده آن ها به برانگیختگی یاخته های رشدی موها منجر خواهد شد.

*اسیدآمینه و پروتئین هایی مثل تانورین ، میتونین ، سیستین ، روغن سویا که باعث افزایش تراکم ، پهنا و درشتی موها و بهبود شرایط آن ها می شوند.

*عوامل تحریک کننده رشد مو مثل فیبروبلاست و اندوتلیال که به تشکیل و تجدید موها از نو یاری می رسانند.

مزو مو فیوژن Fusion Hair

مزو مو فیوژن Fusion Hair

مزایای کوکتل مزوتراپی مو

  • نخستین فایده مزو مو ، یکی از شیوه های درمانی بی مخاطره و امن و مطمئن است.
  • تکنیک تزریقی که به عمل بیهوشی احتیاج نداشته و به صورت سرپایی انجام می شود.
  • از تاثیرگذاری چشمگیر ، یک شکل و مقبولی بهره مند بوده است.
  • عارضه های جانبی مهلک و شدیدی به همراه ندارد.
  • برای همه ی افراد در هر سن و مقطعی مناسب است.
  • سیکل بهبودی و استراحت طولانی مدتی ندارد.
  • یکی دیگر از فواید مزو مو ، خاصیت برطرف کردن آلوپسی آره اتا است.
  • بهبود ریزش موی سکه ای
  • بهبود تنک و کم حجم بودن موها و ریخته شدن موهای فرق سر
  • برطرف کردن طاسی با الگوی مردانه
  • فعال سازی رشد موها از نو در ناحیه تحت درمان
  • و در نهایت ، پشتیبانی و زنده سازی موهای معیوب

تعداد جلسات برای استفاده از کوکتل مزوتراپی مو

معمولاً مزوتراپی مو در خلال 10 نوبت اجرا می گردد. عمدتاً میزان مراجعه درمانی ضروری برای هر شخص ، بسته به بررسی کیفیت ، طبیعت و ساختار مو ، سن شخص ، انبوهی و ضخامت موها ، حالت و میزان ریزش مو متفاوت است. پس از گذشت 4 مراجعه ابتدایی که در خلال یک هفته اجرا می شود ، جلسات آتی تا رسیدن به نتایج ایده آل هر 15 روز یک مرتبه اجرا می شود. هر نوبت درمانی معمولاً 20 الی 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

جهت کسب آگاهی ضروری در حین خرید کوکتل مزو مو قادرید با کارشناسان فروش کوکتل مزو مو شرکت نیک تماس حاصل نمایید.

مدت زمان ماندگاری نتایج کوکتل مزو مو

در مجموع مدت زمان پایداری و دوام خاصیت مزو مو در هر مراجع بسته به علل به وجود آورنده ی ریزش مو ، اندازه و حالت ریزش مو ، جنس موها ، سن مراجع از شخصی به شخص دیگر فرق خواهد داشت. معمولاً تاثیرات درمانی مزو مو 3 الی 4 سال دوام خواهد داشت و بعد از سپری شدن این زمان باید در سیکل درمان را از نو از سر گرفت.

مزو درماهیل مو hl dermaheal meso

مزو درماهیل مو hl dermaheal meso

عوارض جانبی کوکتل مزو مو

تورم ، سوزش ، قرمزی ، آماس زیر پوستی ، واکنش های تحریک زا به ترکیبات استفاده که تمام آن ها از عارضه های جانبی زودگذر بوده و ظرف چند روز محو خواهند شد. اگر علائم ادامه دار و شدید بود حتماً به پزشک مراجعه نمایید.

مزو مو - hair meso cocktail

مزو مو – hair meso cocktail

بهترین برند مزوتراپی مو

معتبرترین و ایمن ترین مارک های مزوتراپی مو یعنی محلول ها و کوکتل های مزوتراپی که به متخصص یاری می رساند تا مزوتراپی را بدون ناراحتی با حداقل عارضه های جانبی با موفقیت بالا اجرا نماید عبارتند از:

ـ برند BCN

– کوکتل مو مزوتراپی توسکانی

– کوکتل مزوتراپی فیوژن

– کوکتل مزوتراپی مو درماهیل

– کوکتل مزوتراپی مو بایواسکین

– کوکتل مزوترپی مو مزولایک

این ها برترین نام های تجاری کوکتل های مزو مو هستند که معمولاً این برندها در کشور هم در دسترس بوده و اکثر این داروهای مزوتراپی از طریق شرکت نیکمد پخش و به فروش می رسد.

خرید کوکتل مزوتراپی مو

اکثر معتبرترین و باکیفیت ترین و به علاوه محلول های مزو مو به صرفه و کم هزینه از طریق شرکت نیکمد پخش می شود. عالی ترین برندهای مزو مو به وسیله ی کمپانی های ساخت آمریکا و اسپانیا تهیه می شوند و کوکتل های مزوتراپی کم قیمت تر از طریق کمپانی هایی تهیه و عرضه می شوند که بیشتر در ترکیه و کره جنوبی هستند. ولی آن چیزی که آسودگی را در خرید کوکتل های مزو مو برای شما به ارمغان می آورد ، اعتماد در خصوص شرکت ها و نمایندگان فروش فرآورده های مزوتراپی می باشد.

شستن موها بعد از جلسه مزوتراپی مو

معمولاً قادرید موهای خود را پس از یک روز بعد از مزو مو با شوینده های ملایم شست و شو دهید و به آرامی خشک نمایید. از دستکاری ، فشار و مالش ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

مزو مو اسپانیا - مزو hair lady - مزولایک

مزو مو اسپانیا – مزو hair lady – مزولایک

مدت زمان مشخص شدن نتایج مزوتراپی

به طور کلی 2 الی 3 نوبت زمان می برد تا اثربخشی درمان به طور چشمگیر و محسوسی ظاهر و مشاهده گردد. هرچند بعضی از بیماران پس از یک مدت طولانی از اثرات درمانی موثر و نتیجه بخش خود گزارش داده اند ، اما برخی از آنان هم تنها با یک جلسه تاثیرات مطلوب خود را به دست آورنده اند. با این وجود ، به طور متوسط 2 الی 3 نوبت لازم است. در نهایت اثراتی قابل رویت خواهد بود عبارتند از:

*بهبود مقاومت موها

*بهبود رویش مو

*بهبود خون رسانی

*بهبود سلامت مو

*بهبود احیا و تغذیه رسانی مو

نتایج مزوتراپی مو چه مدت طول می کشد؟

در صورتی که بیشتر از 4 نوبت درمانی تزریق انجام شود ، قادرید حداکثر 80 درصد نتایج دلخواه و ایده آل خود را به دست آورید.



موضوع مرتبط :

کوکتل مزو لاغری

کوکتل مزو غبغب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید