تزریق بوتاکس: بیایید روند پیری را متوقف کنیم!

نخ جوانساز
جوانسازی با نخ لیفت و نخ جوانساز چگونه است؟
اسفند ۳۰, ۱۳۹۹
مواد لایه برداری شیمیایی
هر آنچه در مورد مواد لایه برداری شیمیایی باید بدانید
اسفند ۳۰, ۱۳۹۹

تزریق بوتاکس: بیایید روند پیری را متوقف کنیم!

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

پیری یک روند طبیعی برگشت ناپذیر است. به تغییرات جسمی ، روحی و روانی بسیاری در انسان منجر می شود. هرچه انسان پیرتر می شود ، عاقلتر و آرامتر می شود ، اما در طول راه دچار چین و چروک ، شل شدن پوست و انواع دردهای بدن می شود.

عقل یک چیز عالی است ، اما چین و چروک ناخواسته است. خوشبختانه ، علم پزشکی جواب را در بوتاکس و مواد پرکننده پیدا کرده است. درمان های بوتاکس به شما کمک می کند تا صورت جوان را بازیابی کرده و درخشش شاداب و شاد فرد قبل از تسکین چین و چروک را بازگرداند.

بوتاکس چیست؟

نام بوتاکس در واقع نام تجاری است که مایعات تزریقی بوتاکس ایجاد می کند. این مایع از کلوستریدیوم بوتولینوم ، ارگانیسم موجود در محیط طبیعی که عمدتا غیرفعال و غیر سمی است ، تولید می شود.

سه مارک اصلی وجود دارد که بوتاکس را که در درمان های زیبایی استفاده می شود ایجاد می کند:

مصپورت

دیسپورت

دیستون

بوتاکس چگونه کار می کند؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است ، که اگر در مقدار مناسب استفاده شود می تواند عضلات صورت را شل کند. اساساً بوتاکس سیگنال ارسال شده توسط مغز به عضلات را متوقف می کند ، این بدان معناست که عضلات حرکت نمی کنند. مکث موقت در حرکت عضلات منجر به مکث در ایجاد چین و چروک می شود.

وقتی بوتاکس از ایجاد چین و چروک در عضلات جلوگیری می کند ، ظاهر صورت را جوانتر و صاف تر می کند. بیمارانی که تحت درمان با بوتاکس قرار می گیرند اغلب می گویند که پوست آنها حتی پس از درمان نیز نرمتر رشد می کند.

توجه به این نکته مهم است که بوتاکس درمانی ایده آل برای رفع چین و چروک پوستی و نه چین و چروک استاتیک است. قبل از اینکه تصمیم بگیرند درمان بوتاکس را انتخاب کنند ، تفاوت بین چین و چروک های استاتیک و پویا را برای بیماران توضیح می دهیم.

چین و چروک های دینامیکی به چین و چروک هایی گفته می شود که با حرکات صورت ایجاد می شوند ، مانند: خطوط پنجه کلاغی ، لبخند زدن ( خطوط لبخند) و خم شدن ابرو (فکر چروک های پیشانی و خطوط اخم). بوتاکس یک راه حل سریع ، ایمن و موثر برای این چین و چروک ها است.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

چرا بیماران درمان های بوتاکس را انتخاب می کنند؟

دلیل اصلی انتخاب بیماران برای درمان بوتاکس اثر معجزه آسای آن بر روی چین و چروک است. استفاده صحیح از بوتاکس بلافاصله صورت بیمار را به صورت جوان و بدون چین و چروک تبدیل می کند!

تزریق بوتاکس به دلیل اثر آرامش بخش و ضد پیری در چین و چروک های نزدیک چشم ، بین ابروها و رایج ترین خطوط اخم مشهور است. دوزهای کوچک تزریق بوتاکس موثر و کم تهاجمی است. بوتاکس به از بین بردن چین و چروک خطوط اخم و کلاغ پا کمک می کند و باعث می شود که صورت جوان و کاملاً آرام باشد.

برخی از موارد استفاده غیر آرایشی و بهداشتی بوتاکس :

  1. این می تواند زاویه فک بیش از حد قوی / برجسته را کاهش دهد. این کمک می کند تا صورت باریک و بیضی شکل به نظر برسد.
  2. همچنین برای کاهش لبخند لثه ای و افتادگی زاویه دهان استفاده می شود.
  3. بوتاکس در مقادیر کم در لیفت گردن نفرتیتی مورد استفاده قرار می گیرد ، که گردن را بلند می کند و به طرز ظریف تری آن را تیزتر می کند.
  4. مزوبوتاکس تکنیکی است که در آن مقادیر کمی بوتاکس در فواصل زمانی مشخص الگوی شبکه به پوست صورت تزریق می شود تا پوست روشن و شاداب شود.
  5. خطوط بانی که در هنگام لبخند زدن روی بینی ظاهر می شوند با بوتاکس از بین می روند.

البته ، ما در مورد کاربردهای آرایشی و بهداشتی بوتاکس بحث کرده ایم ، اکنون ما می خواهیم توجه شما را به سایر موارد استفاده از بوتاکس جلب کنیم.

چه کسی کاندیدای ایده آل بوتاکس است؟

1. هر کس ، یک زن یا مرد بالغ که از نظر جسمی متناسب باشد.
2- هر کسی که متوجه چین و چروک صورتش شده و مایل به درمان آن است.
3- در مورد زنان ، زنان باردار و شیرده مجاز به انجام این روش نیستند.
4- فردی که به هر ماده ای در فرمول بوتاکس حساسیت دارد ، نباید این روش درمانی را انتخاب کند.
5- فردی که سابقه پزشکی بیماریهای عصبی دارد مجاز به درمان با بوتاکس نیست.

لطفا توجه داشته باشید که صورت شما در زمان انجام عمل باید از هرگونه عفونت عاری باشد. در صورت ابتلا به عفونت پوستی ، متخصص پوست از شما می خواهد تا زمانی که از عفونت رها نشوید ، درمان را به تعویق بیندازید.

چه کسی پزشک مناسب برای تزریق بوتاکس است؟

درمان بوتاکس نه تنها بر روی صورت یا احساس صورت بلکه بر سلامت کلی جسمی و روحی شما تأثیر می گذارد. بنابراین ، پزشک خود را عاقلانه انتخاب کنید.

در زیر برخی از اشاره گرها آورده شده است که ممکن است در تصمیم گیری به شما کمک کنند:

1. اول از همه پزشکان عمومی و پزشکانی که برای انجام درمان بوتاکس باشد.

2. تجربه یکی دیگر از عواملی است که هنگام انتخاب پزشک باید مورد توجه قرار گیرد. هرچه تعداد سالها تجربه بالاتر باشد ، اعتماد به جراح راحت تر است.

3- بررسی کنید که چه فناوری از نظر پزشک در دسترس است و کلینیک وی از چه لحاظ مجهز است. اگر پزشک از آخرین فن آوری استفاده می کند ، احتمالاً نتایج بهتر و طبیعی خواهد بود.

4- توصیفات بیماران گذشته را مرور کنید. بیشتر بیماران نظرات خود را در صفحات شبکه های اجتماعی یا Google یا حتی وب سایت پزشک ارسال می کنند. برای درک کیفیت کار وی و اینکه نتایج نهایی چگونه است ، از طریق آنها عبور کنید.

5- هزینه بوتاکس در هند نیز می تواند در انتخاب پزشک مناسب شما نقش اساسی داشته باشد. بسته به میزان پولی که آماده صرف آن هستید ، جراحی را انتخاب کنید که در محدوده بودجه شما قرار گیرد.

6. یک عنصر حیاتی که اغلب در آن ذکر نشده است ، معادله شخصی شما با پزشک است. بسیار مهم است که شما با جراح احساس راحتی کنید و به قضاوت و نحوه عمل وی اعتماد کنید. این سطح راحتی ملموس است و قابل اندازه گیری نیست ، اما بر انتخاب و خوشبختی نهایی شما تأثیر می گذارد.

در طول مشاوره چه باید از پزشک خود بپرسید؟

در زیر چند سوال می توانید در طول مشاوره بپرسید:

1. آیا من کاندیدای مناسب این روش درمانی هستم؟

2. انتظار من از این روش درمانی چیست؟

3- در روزهای منتهی به درمان چه اقدامات احتیاطی باید انجام دهم؟

4. متوسط ​​زمان بهبودی من چقدر خواهد بود؟

5- چه مراقبت هایی باید انجام دهم تا از این روش درمانی نتیجه بهینه بگیرم؟

6. برای حفظ صورت بعد از درمان چه مراحلی را باید بردارم؟

7. آیا خطرات و نگرانی های ایمنی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشم؟

8- هزینه درمان بوتاکس چقدر است؟

قبل از درمان چه اتفاقی می افتد؟

پزشک از شما می خواهد در هفته قبل از درمان برخی آزمایشات معمول خون را انجام دهید. همچنین ممکن است از شما بخواهد بعضی از داروهای معمول خود را قطع کنید تا از بروز هرگونه درگیری با تزریقات جلوگیری شود. اگر سیگاری هستید ، در طی چند هفته منتهی به عمل مجبورید سیگار را ترک کنید.

در طول درمان چه اتفاقی می افتد؟

سم بوتولینوم با رقیق سازی پودر موجود در محلول نمکی و تزریق مستقیم آن به بافت عصبی عضلانی تجویز می شود. در طی این روش ، پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق 3-5 تزریق بوتاکس استفاده می کند. اثر کامل سم بوتولینوم 72- 24 ساعت طول می کشد.

این روش عملا بدون درد و راحت است.

چه انتظاراتی برای بعد از درمان داریم؟

پزشک شما توصیه می کند که بعد از انجام این روش ، ناحیه درمان را با مایه بستنی تهیه کنید. با این کار تورم و دردی را که تجربه می کنید متوقف می کند.
از مالیدن ، ماساژ دادن یا وارد آوردن هرگونه فشار به ناحیه تحت درمان خودداری کنید. این اقدامات می تواند باعث گسترش بوتاکس در سایر مناطق بدن شود. این می تواند بر نتایج شما تأثیر منفی بگذارد.

به غیر از این ، اقدامات احتیاطی دیگری که باید انجام شود وجود ندارد. بیمار می تواند فعالیتهای عادی خود را طی چند ساعت پس از درمان از سر بگیرد.

نکته مهمی که اکثر پزشکان به آن اشاره نمی کنند این است که بوتاکس برای همیشه موثر نیست. این فقط موقتی است و اگر بیمار بخواهد اثر ضد پیری داشته باشد ، باید در دوره های مكرر این روش درمانی را پشت سر بگذارد.


موضوع مرتبط :

روش های جوانسازی صورت که برای هر بیمار متفاوت است

۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن

بهترین روش درمان چروک دور چشم

جوانسازی با نخ لیفت

بوتاکس

بهترین فیلر زیر چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید