مزو ژل جالپرو کلاسیک

مزو ژل جالپرو کلاسیک

مزو ژل جالپرو HMW

مزو ژل جالپرو HMW

معرفی مزوژل جالپرو Jalupro در گروه بازرگانی نیک. جهت مشاوره کارشناس فروش جالپرو با ما تماس بگیرید

کارشناس فروش جالپرو  ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

آیا مزوژل جالپرو فیلر حجم دهنده است؟

فیبروبلاست ها کلاژن تولید می کنند و پوست را ترمیم می کنند تا اطمینان حاصل شود که همیشه از خاصیت ارتجاعی و زیبایی برخوردار است. … برخلاف بسیاری از درمان های احیا کننده پوست یا پرکننده ، از مزوژل Jalupro می توان پیشگیری از پیری استفاده کرد و در پوستهای بالغ بسیار خوب عمل می کند ، و آن را به یک درمان عالی قبل از پیری تبدیل می کند.

جالپرو چه فایده ای دارد؟

جالپرو می تواند به اصلاح آسیب آفتاب ، جوش های آکنه و همچنین افزایش حجم لب ها کمک کند. از جالپرو برای صورت ، گردن ، دست ها ، دکلته ، زیر بغل ، شکم ، زانو و ران داخلی استفاده کنید. همچنین روی پوست خشک و کم آب که ممکن است مواد مغذی دیگر درمان ها را از دست بدهد به خوبی کار می کند.

آیا جالپرو از پروفایلو بهتر است؟

این روش درمانی درخشندگی و استحکام پوست را بازیابی می کند ، از افتادگی پوست جلوگیری و کاهش می دهد ، خطوط ظریف و علائم بیان را کاهش می دهد. تفاوت بین جالوپرو و پروفایلو این است که می توان جالپرو را با مواد شل کننده چین و چروک مخلوط کرد تا خطوط ظریف را بسیار لطیف کند.

آیا جالپرو ایمن است؟

جالپرو یک محلول قابل تزریق قابل استریل و قابل جذب استریل است که به عنوان یک “تجدید کننده حیات” پوستی (تقویت کننده کلاژن پوست) عمل می کند که می تواند برای بهبود بافت پوست و نرم شدن خطوط ریز و چین و چروک استفاده شود.

آیا می توان از جالپرو در زیر چشم استفاده کرد؟

پس از تزریق ، فیبروبلاست ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند. کلاژن و الاستین کشش و حجم پوست شما را بازیابی می کند. درمان جالوپرو می تواند سیاهی دور چشم شما را درمان کند.

جالپرو مدل Jalupro HMW 

Jalupro HMW یک محلول تزریقی است که با استفاده از ترکیبی هوشمندانه از اسیدهای آمینه فرموله شده است. از نظر فنی به عنوان “تجدید کننده حیوان پوستی” برچسب خورده ، ریشه های پوستی ناشی از پیری چین و چروک و زخم ها را از بین می برد. این پدیده طبیعی روشی موثر برای جوانتر جلوه دادن پوست بدون جراحی است.

جالپرو کلاسیک Jalupro Classic

جالپرو کلاسیک یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که عمل می کند – به عنوان ماده احیا کننده پوست که می تواند برای بهبود بافت پوست و به حداقل رساندن شواهد چین و چروک های صورت استفاده شود. – به عنوان کمکی در درمان های فیزیکی یا شیمیایی مانند لایه برداری ، لیزر درمانی ، درم ابریژن ، فرکانس رادیویی ، پوستی قابل استفاده است.

تفاوت جالپرو کلاسیک و HMW

جالپرو کلاسیک بیشتر به جوانتر که اولین علائم پیری پوست را نشان می دهد یا برای جلوگیری از آنها مناسب است. HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن مناسب است و داربست را برای پوست های مسن تر فراهم می کند ، به خطوط عمیق تر که به رطوبت بیشتری نیاز دارند و به جای زخم های عمیق تر کمک می کند.

فروش مزوژل جالپرو

اگر قصد خرید جالپرو ایتالیا دارید و می خواهید از یک مرکز فروش جالپرو خریداری نمایید ، می توانید با کارشناس فروش جالپرو در گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید. مشاوره فروش جالپرو به پزشکان صورت می پذیرد.

نماینده جالپرو ایران

نماینده مزوژل جالپرو در ایران یک شرکت می باشد. اما این محصول توسط شرکت های مختلف توزیع می گردد. گروه بازرگانی نیک یک شرکت مزوژل جالپرو می باشد. کشور سازنده جالپرو ایتالیا می باشد. چندین سال است که این محصول به صورت رسمی وارد ایران می شود.

مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو