ژل ایرانی لونافیل | Lunafil Filler

ژل جالور
ژل جالور Jalor
تیر ۳۱, ۱۴۰۰
علت و درمان پوستهای شل شده
علت و درمان پوستهای شل شده
تیر ۳۱, ۱۴۰۰

ژل ایرانی لونافیل | Lunafil Filler

ژل لونافیل - ژل لب ایرانی

ژل لونافیل - ژل لب ایرانی

معرفی ژل ایرانی لونافیل Lunafil Filler به پزشکان و متخصصان زیبایی توسط کارشناسان گروه بازرگانی نیک

هیالورونیک اسید HA مولکولی که وظیفه اصلی آن فریب دادن آب به هرجایی که در آن قرار دارد ، است و در اصل هیدراتاسیون را از طریق اثر اسمزی نشان می دهد. از نظر فنی مولکولی که بدن شما به طور طبیعی در چشم ، پوست و مفاصل تولید می کند تا به روان سازی کمک کند ، چیزی است که بدن با گذشت زمان تولید آن را کند می کند.

با کاهش تولید ، یک گزینه اضافی ساخته شده توسط بشر می تواند مفید باشد. HA ساخته شده توسط انسان که در داروها ، مکمل ها و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد از شانه خروس تهیه می شود یا از طریق استفاده از باکتری در آزمایشگاه ساخته می شود

مشخصات ژل لونافیل

هیالورونیک اسید 24 میلی گرم

لیدوکایین هیدروکلراید  3 میلی گرم

Phosphate buffer (pH 7.2) 1 mL

حجم ژل لونافیل ایرانی

هر ژل لونافیل حاوی 1 سرنگ 1 سی سی می باشد.

ژل لونافیل - ژل لب ایرانی

ژل لونافیل – ژل لب ایرانی

مشخصات ژل لونافیل 

Lunaphil Ultra یک ژل هیالورونیک اسید متقابل استریل غیر حیوانی است که دارای فرمولاسیون در PH فیزیولوژیک است. هر بسته حاوی دو سرنگ استریل یک میلی لیتر یکبار مصرف ، چهار سوزن یکبار مصرف استریل گیج 27 ، یک دفترچه راهنما و مجموعه ای از برچسب های ردیابی (یکی برای بیمار و دیگری برای سوابق حرفه ای) است.

سرنگ های Lunaphil Ultra با حرارت مرطوب استریل می شوند. سوزن های گیج 27 با یک تکنولوژی ویژه ساخته می شوند.

ژل لونافیل برای چه کسانی مناسب است؟

چه سطح پوست شما چرب ، خشک ، حساس ، ترکیبی باشد ، لونافیل برای شما مناسب است. این برای کسانی که در نوجوانان خود پوست مستعد آکنه دارند ، کسانی که 20 سال دارند با تغییر در رطوبت پوست خود مفید هستند ، مفید است و همچنین برای 30 سال به بالا برای ریزش پوست در عین صاف کردن خطوط ریز بسیار مفید است.

ممکن است افراد خاصی کمی بیشتر از دیگران به محصولات هیالورونیک اسید نیاز داشته باشند. بیمار مورد علاقه من برای استفاده از محصولات مبتنی بر HA ، محصولاتی است كه لوسیون های سبک برای مرطوب کنندگی کافی نیستند اما کرم های خشک تر می توانند آنها را از بین ببرند. لونافیل به شدت به یک روال مبتنی بر لوسیون افزوده است ، از نظر به حداقل رساندن خشکی را می تواند تغییر دهد. بنابراین حتی کسانی که پوست حساسی دارند می توانند درمورد درمان پوست با برخی از محصولات قفل کننده رطوبت احساس خوبی داشته باشند.

زمان استفاده از هیالورونیک اسید لونافیل

طبق گفته متخصصان پوست ، بهترین زمان برای شروع تزریق لونافیل زمانی است که پوست شما به رطوبت بیشتری احتیاج دارد. با افزایش سن ، برنامه های شلوغ و در برخی مواقع مصرف آب کم ، بدون توجه به سن شما ، زمان بهتری برای شروع وجود ندارد. ددر بیست سالگی ما شروع به از دست دادن هیالورونیک اسید در درم می کنیم. با استناد به اینکه سن مشتریان وی متفاوت است. برای استفاده از لونافیل نیازی به داشتن پوست خشک یا پیر نیست.

برای دستیابی به بهترین نتیجه باید با مرطوب کننده ترکیب شود. ممکن است بپرسید چرا یک مرطوب کننده؟ آبرسان ها برای کارکرد خوب به دو خاصیت نیاز دارند: توانایی های مرطوب کننده (مانند HA) و تمایل به انسداد رطوبت در پوست (فکر کنید نفت ، گلیسیرین و دی متیکون).

لونافیل روی پوست از داخل بدن شما آب می كشد و به شما احساس رطوبت می دهد و به نظر می رسد حالت خوش آب و هوایی داشته باشید.

ژل لونافیل - ژل لب ایرانی

ژل لونافیل – ژل لب ایرانی

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید