سرم هیالورونیک اسید لاسانته

لاسانته یک سرم هیالورونیک اسیدی می باشد که با بهرهمندی از فرایند حذف آلاینده ها و یا ترکیبات نامطلوب از مواد خود و ویژگی های شگفت انگیز و طبیعی خود جهت تنظیم رطوبت و آبرسانی فوق العاده و جوان سازی موثر پوست بدون هیپ گونه ماده ی عطری ، روغنی ، پارابن ، حیوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

سرم لاسانته حاوی سدیم هیالورونات 250 میلی گرم است.

این محصول از هیالورونیک اسید که یک ماده ی طبیعی در پوست است استخراج شده و با تحریک و ساخت رشته های الاستیسیته بر روی پوست موضع تحت درمان رطوبت و آبرسانی پوست را تنظیم و در کوتاه ترین زمان تازگی ، ظرافت ، درخشندگی و طراوات را برای پوست های پژمرده ، کدر و بی آب به ارمغان می آورد. ساختار طبیعی سرم لاسانته به تنظیم آبرسانی ، درخشندگی و ظرافت پوست و برطرف کردن پژمردگی و کدری و سستی پوست و به دنبال آن رفع چین و چروک های متاثر از خشکی و بی آبی و چروکیدگی پوست یاری می رساند.

خاصیت ضدپیری و جوان سازی مورد تایید قرار گرفته این فرآورده ، باعث بازسازی چین و چروک های پوستی و محو و صاف شدن این چروک ها می شود.

یک برتری منحصربفرد سرم هیالورونیک اسید لاسانته نسب به سایر داروهای تزریقی زیبایی درمانی این است که این محصول را برای مصرف افرادی که دارای پوست های حساس و ظریف هستند ، آسان و بدون دلهره ساخته است. برای اینکه این سرم از مواد غیرحیوانی و طبیعی و بدون تحریک پذیری و رنگ و پارابن تهیه شده است.

چرا سرم هیالورونیک اسید لاسانته :

*سرم لاسانته یک احیاکننده پرقدرت و موثر پوستی بوده که خاصیت قوام و انعطاف پذیری پوست را بالا می برد.

*سرم لاسانته یک ماده ی اثربخش در تنظیم رطوبت و آبرسانی پوست های پژمرده ، کدر و بی آب می باشد که از شلی و افتادگی پوست ممانعت به عمل می آورد.

*سرم لاسانته با ویژگی منحصربفرد جوان سازی و ضدپیری خود به شکل طبیعی و سریع چین و چروک های ظریف و ریز پوستی را ترمیم و محو می سازد.

موارد استفاده سرم هیالورونیک اسید لاسانته

  • میکرودرم
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی
  • RF
  • لیزر حذف خالکوبی و موهای زائد

طریقه مصرف سرم هیالورونیک اسید لاسانته

نخست سطح پوست موضع تحت درمان را به طور کامل با یک شوینده مناسب تمیز و بعد خشک نمایید. آنگاه میزان کافی از سرم لاسانته را بر روی سطح پوست ناحیه موردنظر بزنید و با ملایمت تا جذب کل سرم آن را مالش دهید. می توانید در بخش هایی از پوست  که کدری ، کم آبی و پژمردگی بیشتری احساس می کنید میزان بیشتری از سرم را به کار بگیرید.