تفاوت نخ لیفتینگ NovaThreads و Silhouette InstaLift

لیزر فرکسل - لیزر fraxel
لیزر فرکسل Fraxel Laser
آذر ۸, ۱۳۹۹
جوانسازی و چروک گردن
۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن
آذر ۸, ۱۳۹۹

تفاوت نخ لیفتینگ NovaThreads و Silhouette InstaLift

نخ لیفت نوا Nova

نخ لیفت نوا Nova

موضوعات NovaThreads و Silhouette InstaLift به منظور بالا بردن بافت صورت توسط FDA تأیید شده اند.

با این حال ، در حالی که این روش ها به مکانیسم عملکردی مشابه متکی هستند و هر دو نتایج عالی دارند ، اما تفاوت های اساسی بین آنها وجود دارد که بیماران باید از آنها آگاه باشند. در زیر ، ما مقایسه خواهیم کرد که این دو روش چگونه با یکدیگر مقایسه می شوند.

نخ لیفت NovaThreads

NovaThreads بخیه هایی است که از ماده زیست سازگار به نام PDO ساخته شده است ، که مخصوصاً برای جذب مجدد ایمن توسط بدن طراحی شده است. NovaThreads حدود چهار تا شش ماه در جای خود باقی مانده و پس از آن مرحله به آرامی حل می شود. با این حال ، بیماران می توانند انتظار داشته باشند که نتایج لیفت نوا خود را برای یک سال یا بیشتر پس از درمان خود مشاهده کنند. این اثر طولانی مدت از بهبود طولانی مدت بیماری پوستی ناشی از تزریق کلاژن ناشی می شود.

NovaThreads در انواع مختلفی وجود دارد: بخیه های خاردار ، که برای جمع آوری پوست (و در نتیجه تولید لیفتینگ بیشتر) و بخیه های صاف یا خمیده ایده آل است. بخیه های صاف لیفت کمتری تولید می کنند ، اما برای تحریک کلاژن بسیار عالی هستند. بیماران معمولاً بخیه های صافی در نقاط استراتژیک اطراف صورت خود قرار می دهند (مانند گوشه دهان یا در امتداد ابروها) به منظور هدف قرار دادن مناطق مشكل شایع كه علائم پیری در آنها آشكار است. از طرف دیگر بخیه های خاردار برای اینکه پوست را به آرامی عقب برده و گونه ها و کرک ها را بلند کند ، نزدیک خط مو قرار می گیرد.

قرار دادن نخ لیفت نوا برای بیمار نسبتاً سریع و آسان است. ابتدا از بی حسی موضعی برای بی حس کردن نواحی که قرار است تحت درمان قرار گیرند ، استفاده می شود ، سپس از یک وسیله کوچک (یک کانول یا سوزن نازک) برای قرار دادن نخ های زیر پوست استفاده می شود. این کل فرایند معمولاً فقط 30 تا 45 دقیقه طول می کشد و پس از آن بیمار آزاد است که به کار خود برگردد.

نخ لیفت سیلوئت Silhouette InstaLift

نخ سیلوئت مانند نخ لیفت نوا به استفاده از بخیه های موقت زیست سازگار برای بلند کردن صورت متکی است. نخ سیلوئت بیشتر از تحریک تولید کلاژن بر روی بلند کردن پوست متمرکز است (البته هر دو هدف را محقق می کند) ، بنابراین نخ های استفاده شده در طی این روش تا حدودی متفاوت طراحی شده اند. به جای اینکه صاف یا خاردار باشند ، حاوی تعدادی بخیه هستند که با “مخروط” های ریز در هم آمیخته شده اند و در گرفتن بافت مهارت دارند.

این امر باعث می شود نخ ها پوست بیشتری را جمع کنند و باعث ایجاد لیفت قابل توجه تری در گونه ها و کرک ها می شوند. نخ های نخ سیلوئت برای ایجاد نتایج نسبتاً طولانی نیز طراحی شده اند. بیماران می توانند انتظار داشته باشند که از تأثیر نخ سیلوئت خود به مدت یک تا سه سال لذت ببرند.

داشتن نخ سیلوئت به طور متوسط ​​حدود 45 دقیقه طول می کشد و با بی حسی موضعی انجام می شود. از سوزن نازک مخصوص طراحی شده برای قرار دادن نخ ها در پوست استفاده می شود و ناراحتی بیمار را به حداقل می رساند. بیماران گاهی اوقات پس از انجام این روش درد و تورم خفیف را تجربه می کنند ، اما معمولاً با مسکن های بدون نسخه می توان آن را کنترل کرد. به همین ترتیب ، اگر نخ سیلوئت دارید ، احتمالاً می توانید بلافاصله پس از آن به فعالیت های عادی خود برگردید.

بیشترین بهره را از نخ لیفت خود ببرید

از آنجا که آسانسورهای نخ بسیار کم خطر هستند و دارای چنین زمان بهبودی کوتاهی هستند ، امکان ایجاد آنها با سایر روشهای غیر جراحی برای ایجاد نتایج چشمگیر و چشمگیرتر وجود دارد. هنگامی که پوست شما در اطراف نخ های قرار داده شده در حین “InstaLift” بهبود یافت ، ما توصیه می کنیم لیفت نخ خود را با درمانی مانند اولتراپی مرتبط کنید.

اولتراپی با استفاده از پالس های آرام انرژی سونوگرافی ، بافت های همبند زیر پوست را گرم می کند و در نتیجه تولید کلاژن را تحریک می کند. اولتراپی ، که اغلب به عنوان “لیفت صورت غیر جراحی” شناخته می شود ، به اندازه کافی ایمن است که تقریباً در هر ناحیه از صورت و گردن قابل استفاده است. با ترکیب این روش با لیفت با نخ ، می توانید میزان کلی سفت کننده پوست دریافت شده را به حداکثر برسانید و با درمان گردن و همچنین صورت ، لیفتینگ یکنواخت تری ایجاد کنید.

در حالی که لیفت با نخ می تواند به طور موثری پوست را سفت کند ، اما برای رفع لکه های سطح پوست طراحی نشده است. بدین ترتیب ، منع علائم سطحی پیری – مانند لکه های پیری ، نواحی رنگدانه ای ناهموار و خطوط ریز – به روشی نیاز دارد که به عنوان “بازسازی سطح پوست” شناخته شود. در هنگام ظاهر شدن سطح پوست ، لایه بالایی درم برداشته می شود و لکه های فوق الذکر از بین می روند. سپس یک لایه جدید و با ظاهری جوان تر از پوست در جای خود رشد می کند.

با ترکیب تعدادی از درمان های مختلف ضد جراحی غیر جراحی ، بیماران می توانند تغییراتی در تغییر شکل مثبت – بدون تحمل طولانی شدن زمان بهبودی همراه با جراحی – بدست آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نخ لیفت به این صفحه مراجعه نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید