جوانسازی پوست
دو روش متفاوت برای جوانسازی پوست
فروردین ۲۱, ۱۴۰۱
کاربردهای مزوتراپی
کاربرد مزوتراپی برای پوست و بدن چیست؟
فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

نخ لیفت صورت خاردار PDO

نخ لیفت کاگ

نخ لیفت کاگ

نخ لیفت صورت خاردار PDO موضوع این مطلب برای علاقه مندان زیبایی است.

نخ‌های PDO نتایج طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند و مزایای ضد پیری دارند مثل صاف‌تر شدن، سفت‌تر و برجسته‌تر شدن پوست. مدت درمان را می توانیم هجده ماه یا بیشتر بر اساس نحوه واکنش بدن شما به درمان در نظر بگیریم. این نکته را باید در نظر داشته باشید که بیشتر بیماران از یک فرآیند درمانی که مختص هر فرد است بهره می برند و می توانند درمان های بعدی را برای کمک به حفظ نتایج طولانی مدت هر 12 ماه برنامه ریزی کنند.

درمان با PDO چیست؟

PDO مخفف Polydioxanone است. این نخ ها از مواد پزشکی ساخته شده اند و از یک تکه مو نازک تر هستند. پلی دیوکسانون یک ماده زیست تخریب پذیر است که سال هاست در دنیای پزشکی برای کمک به روش های جراحی استفاده می شود و در سال‌های اخیر، این نخ‌ها به دلیل قابلیت لیفت و سفت کردن پوست، محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده‌اند.

انواع مختلف نخ ها

نخ‌های PDO در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند که مفید هستند زیرا این امکان را به وجود می آورند که می توان بیماران را با اهداف مختلف درمان کرد در واقع برخی از نخ ها خاردار هستند و می توانند به بافت پوست قلاب شوند و آن را بلند کنند اما برخی دیگر بیشتر شبیه یک پیچ هستند و برای استفاده در طول درمان برای افزایش حجم در نواحی مختلف صورت طراحی شده اند.

برخی دیگر رشته‌های صافی هستند که به تقویت کلاژن برای کسانی که می‌خواهند ظاهر خود را کانتور کرده و مشخص کنند، کمک می‌کند. نیازی نیست شما از قبل تصمیم بگیرید که از چه نوع نخ هایی در طول درمان استفاده کنید زیرا این کار را متخصصان پوست انجام می دهند.

نخ های PDO چطورکار می کنند؟

نخ های PDO با تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق تر پوست کار می کنند. پس از وارد شدن به پوست، به بافت شل می چسبند سپس آن بخش از پوست را بازسازی می کنند. با گذشت زمان، با وجود نخ در زیر سطح پوست، باعث بلندتر و سفت تر شدن پوست می گردد. همچنین بدن به آن نخ پاسخ می دهد که گویی آسیبی رخ داده است و با افزایش جریان خون، ایجاد کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک بیشتر می شود.

با افزایش سن، بدن شما اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین کمتری را تولید می کند پس این درمان راه حل کاملی است زیرا باعث افزایش موارد ذکر شده می گردد.

چه بخش هایی از صورت را می تواند لیفت کند؟

این روش درمانی روشی موثر برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و بدن است. در حالی که بیماران اغلب از نخ های PDO برای درمان صورت خود استفاده می کنند، همچنین می توان از این درمان برای رفع شلی پوست در نواحی مختلف بدن از جمله گردن، سینه، شکم، ران ها یا بازوها استفاده کرد در واقع این درمان می‌تواند پیری، شلی پوست، خطوط و چین و چروک‌ها را برطرف کند و کانتورینگ را به صورت اضافه کند.

روند درمان چگونه است؟

لیفت با نخ PDO یک روش درمانی کم تهاجمی است که تکمیل آن فقط زمان کوتاهی را می طلبد وکاملا بی خطر، غیر جراحی و بدون درد است در واقع درمان با پاکسازی پوست و استفاده از محلول بی حس کننده شروع می شود تا اطمینان حاصل شود که روند درمان کاملا راحت باشد سپس هنگامی که پوست شما بی حس شد، می توان نخ ها را وارد کرد و روند درمان معمولا یک ساعت یا کمتر طول می کشد تا کامل شود.

آیا این روش دردناک است؟

لیفت با نخ لیفت به لطف استفاده از محلول بی حس کننده موضعی و غیر جراحی و کم تهاجمی بودن آن بدون درد است. اگر تا به حال تحت درمان با پرکننده های پوستی یا بوتاکس قرار گرفته اید، این درمان بسیار شبیه آنها است در واقع فرآیند تزریق سریع و تقریباً بدون درد است و درمان شما قبل از اینکه متوجه شوید به پایان خواهد رسید.

آیا نخ لیفت ایمن است؟

این نخ ها برای استفاده کاملا بی خطر هستند بنابراین می توانید مطمئن باشید که وقتی درست زیر سطح پوست شما قرار می گیرند، نه تنها بی خطر هستند، بلکه فوق العاده موثر هستند در واقع باید بگوییم که شما به نتایج باورنکردنی دست خواهید یافت و می توانید با دانستن اینکه این درمان نه تنها مورد تایید FDA است، بلکه به عنوان یک درمان موثر برای کمک به لیفت و سفت کردن پوست به روش های مختلف مورد مطالعه و انتخاب قرار گرفته است.

آیا زمان توقفی وجود دارد؟

برخلاف روش های جراحی که نیاز به زمان قابل توجهی از کار افتادن دارند، دستورالعمل های مراقبت پس از لیفت با نخ حداقل هستند. شما باید اقدامات پیشگیرانه ای را برای محافظت از محل های تزریق انجام دهید، اما به غیر از آن، پس از پایان درمان می توانید بیشتر فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

چه نوع نتایجی می توانم انتظار داشته باشم؟

از آنجایی که تولید کلاژن زمان بر است، معمولاً چند هفته طول می کشد تا مشهودترین نتایج را مشاهده کنید. رشد کلاژن ممکن است تا 12 هفته طول بکشد، بنابراین شما باید صبور باشید، اما اکثر بیماران طی چند هفته پس از فرآیند درمان، بهبودی را در مناطق مشکل دار خود مشاهده می کنند.

خبر خوب این است که نتایج کاشت نخ لیفت شما تا شش ماه به بهبود ادامه خواهد داد سپس، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج یک تا دو سال بر اساس برنامه درمانی شما و توانایی بدن شما برای تولید کلاژن بیشتر باقی بماند.

این را در نظر بگیرید که معمولا نتایج متفاوت است زیرا همه افراد متفاوت هستند. بیماران در سنین مختلف این درمان را برای رفع پیری در پیش می گیرند، اما یک چیز مسلم است، شما به نتیجه خواهید رسید.

آیا من کاندید مناسبی برای استفاده از کاشت نخ لیفت خاردار هستم؟

اگر به دنبال راهی برای بهبود پوست خود به روشی کاملا طبیعی هستید و آماده انجام یک عمل جراحی مانند اید این روش می تواند مناسب باشد زیرا به سفت کردن و لیفت پوست کمک می کند.

منبع :

ماندگاری نخ لیفت PDO در صورت و بینی

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید