پیری زودرس
چه چیزی باعث پیری زودرس پوست می شود؟
آذر ۵, ۱۴۰۱
مراقبتهای پوست قبل از عروسی
مراقبت های پوستی قبل از عروسی
آذر ۵, ۱۴۰۱

کاربردهای ژل بلترو

ژل بلوترو belotero - فروش ژل belotero

ژل بلوترو belotero - فروش ژل belotero

در مطالب قبلی در مورد ژل بلترو و انواع آن توضیح داده شد. در این مقاله به کاربردهای این ژل می پردازیم.

درمان خطوط پنجه کلاغی با بلترو

پوست اطراف چشم نازک تر از بقیه قسمت های صورت است. این بدان معناست که احتمالاً علائم پیری را به سرعت و به طور چشمگیری در این ناحیه مشاهده خواهید کرد. خطوط کوچکی که در اطراف گوشه های بیرونی چشم شما ایجاد می شود، خطوط پنجه کلاغی نامیده می شود و می تواند شما را بسیار مسن تر از آنچه هستید نشان دهد.

درمان این خطوط ممکن است دشوار باشد، اما این پرکننده پوستی می تواند به طور موثر ناحیه اطراف چشم شما را پر کند. این کار باعث صاف شدن خطوط پنجه کلاغی می شود و به شما کمک می کند بسیار جوان تر به نظر برسید.

بلترو برای پف زیر چشم

از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است، مشاهده پف زیر چشم با کاهش حجم این ناحیه بسیار رایج است. این پف ها می توانند شما را همیشه خسته نشان دهند، که ممکن است از نظر ظاهری برای شما ناخوشایند باشد.
این پرکننده پوستی یک روش واقعا موثر برای رفع پف زیر چشم است. انجام این کار به شما کمک می کند بیدارتر و هوشیارتر به نظر برسید و چشمان شما را جوان تر و درخشان تر نشان می دهد.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژل بلترو

بلترو برای گونه

با افزایش سن، پوست تمام بدن شما حجم خود را از دست می دهد، اما یکی از بخش هایی که بیشتر در آن مشهود است، گونه های شماست. در حالی که گونه های شما ممکن است در جوانی پر و گرد به نظر برسند با پیر شدن به احتمال زیاد منجر به کاهش گونه های شما می شود.

همانطور که در اینجا حجم خود را از دست می دهید، احتمالاً متوجه خواهید شد که پوست شروع به افتادگی می کند و شما می توانید این پرکننده پوستی را برای پر کردن ناحیه گونه خود استفاده کنید در واقع پوست را بلندتر کرده و گونه هایی مشخص تر، گردتر و جوان تر ایجاد می نماید.

خطوط خنده

وقتی لبخند می زنید یا می خندید، احتمالاً خطوطی را خواهید دید که بین ناحیه بینی و دهان شما ایجاد می شود. همانطور که پوست شما یکپارچگی ساختاری خود را از دست می دهد، این خطوط به مرور زمان دائمی می شوند. چین و چروک هایی که ایجاد می شوند چین های بینی، خطوط خنده یا خطوط لبخند نامیده می شوند.

این چین و چروک ها می توانند ظاهر شما را به میزان قابل توجهی پیر کنند. اگر به دنبال حفظ ظاهری جوان‌تر هستید، این پرکننده پوست می‌تواند به شما کمک کند همچنین هیالورونیک اسید به حجم دهی بیشتری پوست شما کمک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کند که به سفت نگه داشتن آن می انجامد.

بلترو لب

آیا از ظاهر لب های خود ناراضی هستید؟ در واقع با بالا رفتن سن، حجم لب‌های شما از بین برود و حتی نازک‌تر به نظر برسند در واقع این پرکننده پوستی یک راه عالی برای پرتر و برجسته تر کردن ناحیه لب شما می باشد و چهره شما را جوان تر و سالم تر می کند.

درمان جای جوش با بلترو

یکی از مزایای بزرگ این پرکننده پوست این است که نه تنها راهی عالی برای درمان علائم پیری مانند کاهش حجم و چین و چروک است. همچنین می توان از آن برای درمان اسکارهای آکنه استفاده کرد.

از مزایای استفاده از Belotero کدام است؟

غیر تهاجمی

اگر به دنبال درمان زیبایی هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از گزینه ها روش جراحی است. اما در حالی که این روش ها می توانند نتایج طولانی مدت و موثری ارائه دهند، ممکن است برای همه مناسب نباشند.

کسانی که به دنبال اجتناب از روش های تهاجمی هستند باید به دنبال پرکننده تزریقی مانند این باشند. بدون نگرانی در مورد درمان طولانی یا دوره نقاهت طولانی، نتایج موثر و طولانی مدتی دریافت خواهید کرد در واقع درمان سریع و آسان خواهد بود و اساساً نیازی به زمان استراحت نخواهد داشت.

ایمن است

البته، یکی از موارد اصلی که باید در مورد هر نوع درمانی به آن فکر کنید، ایمنی است. گزینه های درمانی زیادی از جمله سایر پرکننده های پوستی وجود دارد، اما هر گزینه ای برای همه ایمن نخواهد بود.

یکی از چیزهای عالی در مورد این پرکننده پوستی خاص این است که بسیار ایمن است. هیالورونیک اسید چیزی است که شما به طور طبیعی در پوست خود پیدا می کنید. همچنین به تحریک فرآیندی که بدن شما به تنهایی انجام می دهد کمک می کند. این فرمول با دقت طراحی شده است تا ایمن باشد و این محصول از سال 2011 توسط FDA تایید شده است

کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژل بلترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید