مراقبت های بعد از تزریق ژل لب (10 نکته اساسی)

افزایش کلاژنسازی
5 راه برای افزایش کلاژنسازی
دی ۶, ۱۳۹۹
جوانسازی دور چشم
بهترین روش درمان چروک دور چشم | جوانسازی دور چشم
دی ۶, ۱۳۹۹

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب (10 نکته اساسی)

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب (10 نکته اساسی) موضوع این مطلب آموزشی برای زیباجویانی است که تزریق ژل لب داشته اند.

ژل های لب آمپول هایی هستند که به صورت لب بیشتر و چاق تر می شوند. تزریقات عمدتا از هیالورونیک اسید تشکیل شده است. بعضی اوقات بوتاکس لب برای اثری مشابه انجام می شود ، اما این ماده به عنوان ژل پوستی در نظر گرفته نمی شود.

روش پر کردن لب فقط چند دقیقه طول می کشد و حداقل تهاجمی است. با این حال ، این روش دائمی نیست و شما برای ادامه تزریق چربی باید تزریق های بعدی را انجام دهید.

بعد از عمل ممکن است تورم یا حساسیت و کبودی داشته باشید ، گرچه عوارض جانبی آن باید جزئی باشد. مراقبت های بعدی برای ژل های لب قابل کنترل است. اگر مطمئن نیستید که این روش برای شما مناسب است یا خیر ، به شما کمک می کند تا از مراقبت های بعدی مراقبت کنید.

نکات مربوط به مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

لب های شما بعد از تزریق ژل لب به احتمال زیاد متورم می شوند. همچنین ممکن است در محل های تزریق مقداری قرمزی یا کبودی مشاهده کنید که طبیعی است. اکثر عوارض جانبی جزئی خواهد بود و شما می توانید بیشتر فعالیت ها را پس از انجام عمل از سر بگیرید.

بعد از آن با استفاده از کیسه یخ یا یک قالب یخ پوشیده شده از پارچه یخ را روی لب های خود قرار دهید (بنابراین به لب نمی چسبد و باعث درد نمی شود). این به شما کمک می کند تا تورم ، خارش مطمئن ، کبودی و هر درد دیگری کاهش یابد.

به مدت 24 تا 48 ساعت پس از دریافت لب یا سایر مواد ژل پوستی ، از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را بدتر کند. در صورت تأیید پزشک می توانید Arnica را برای کبودی مصرف کنید. خوب است که مانند نور پیاده روی به فعالیت سبک بپردازید.

سیر آب بمانید. نوشیدن آب فراوان به بهبودی بدن کمک می کند.

میوه ها و سبزیجات مرطوب کننده زیادی بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی که باعث بدتر شدن تورم می شود خودداری کنید.

به مدت 48 ساعت پس از درمان از دمای بالا مانند اتاق بخار ، سونا ، یا کلاسهای ورزشی گرم استفاده نکنید. گرمای زیاد می تواند تورم را بارزتر کند.

از پزشک خود بپرسید که کدام مسکن در روزهای بعد از درمان مناسب است. به طور معمول تیلنول خوب خواهد بود ، اما داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن نه.

اگر برای یک رویداد خاص ژل لب تهیه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که زمان زیادی را بین این روش و رویداد بگذارید تا لب های شما به درستی بهبود یابند.

سعی کنید سرتان را روی بالش بلند کنید تا تورم شما کاهش یابد. روی صورت نخوابید.

تا 24 ساعت بعد از آرایش لب های خود خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

چه کارهایی بعد از تزریق ژل لب نباید انجام دهید؟

در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که پزشک احتمالاً توصیه می کند بعد از عمل پر کردن لب از آنها اجتناب کنید:

بعد از تزریق ژل لب سیگار نکشید

سیگار کشیدن می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد ، بنابراین مهم است که بلافاصله پس از مصرف مواد پاک کننده لب سیگار نکشید. همچنین ممکن است بخواهید از بودن در کنار دیگران که سیگار می کشند جلوگیری کنید.

از مصرف الکل خودداری کنید

الکل عامل رقیق کننده خون است و باید حداقل 24 ساعت پس از تهیه مواد پرکننده لب از آن اجتناب شود. الکل می تواند باعث التهاب شود ، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را بدتر کند. همچنین بهتر است چند روز قبل از قرار ملاقات از مصرف الکل خودداری کنید.

پرواز نکنید و مسافرت هوایی نروید.

پزشک شما احتمالاً توصیه می کند که قبل از پرواز حداقل یک هفته صبر کنید. زیرا فشار هوا در هواپیما تورم و کبودی را بدتر می کند.

چه زمانی به ظاهر نهایی دست خواهید یافت؟

نتایج فوری را با ژل لب مشاهده خواهید کرد ، اما با کاهش تورم ، نتایج کاملاً مشخص به نظر نمی رسند. به طور معمول حدود 4 هفته طول می کشد تا پرکننده در آن مستقر شود و به ظاهر نهایی و دلخواه برسد. نتایج به طور معمول حدود 6 ماه طول خواهد کشید.

نتیجه گیری در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

ژل لب تزریق هیالورونیک اسید است که به لب ها جلوه ای کامل و کامل می دهد. در حالی که این روش با حداقل زمان پایین سریع و آسان است ، اما همیشه باید توسط یک جراح یا متخصص پوست مجاز انجام شود.

اگر به فکر تزریق ژل لب هستید ، از مزایا و معایب آن مطلع باشید این روش آسان و موثر است ، اما می تواند باعث تورم ، قرمزی و درد شود. اگر نمی توانید از سیگار کشیدن ، نوشیدن یا پرواز در روزهای بعد از عمل خودداری کنید ، ممکن است تزریق ژل لب برای شما مناسب نباشد.


موضوع مرتبط :

بهترین فیلر لب کدام است؟

تزریق ژل لب روسی 

آموزش تزریق ژل لب

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید